نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Rick and Morty اعلام شد

شبکه ادالت سوییم با انتشار پوستر و تیزری کوتاه تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Rick and Morty را تایید و اعلام کرد.

اردیبهشت سال گذشته بود که سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل چهارم این انیمیشن سریالی تایید و اعلام شده است. شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) اعلام کرد که پخش فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty قرار است از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) آغاز شود که انتظار می‌رود فصل چهارم این سریال انیمیشنی در ۱۰ قسمت تولید شود و از این شبکه به روی آنتن برود. علاوه بر این، تیزری کوتاه از فصل چهارم سریال Rick and Morty نیز منتشر شده که حاوی تصویر رسمی نیست و تنها جنبه اعلام زمان شروع پخش این سریال را دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تیزر، شبکه ادالت سوییم اولین پوستر فصل چهارم سریال Rick and Morty را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل چهارم سریال Rick and Morty

استین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل چهارم سریال Rick and Morty بازگشته‌اند. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل جدید این انیمیشن سریالی در دسترس نیست. در مجموع ۳۱ قسمت در ۳ فصل از سریال Rick and Morty تولید و منتشر شده و ۷۰ قسمت دیگر نیز براساس این مجموعه کمدی محبوب در دست ساخت است. فصل سوم انیمیشن Rick and Morty محبوب‌ترین محصول تاریخ شبکه ادالت سوییم و محبوب‌ترین سریال کمدی در سال ۲۰۱۷ بوده است. علاوه بر انتشار از شبکه اصلی، سریال Rick and Morty از پلتفرم‌های دیجیتالی نیز منتشر شده و همچنین براساس آن محصولات دیگری نیز تولید و منتشر شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده