نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اما تامپسون مذاکرات برای حضور در فیلم Cruella را آغاز کرد

اما تامپسون مذاکره با کمپانی والت دیزنی برای حضور در فیلم Cruella با بازی اما استون را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل استخدام بازیگر برای فیلم Cruella (کروئلا) آغاز شده است. اما تامپسون، بازیگر و نویسنده برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم Howards End (هواردز اند) و نوشتن فیلمنامه فیلم Sense and Sensibility (عقل و احساس)، مذاکرات اولیه با کمپانی والت دیزنی برای بازی و حضور در این فیلم که در واقع اسپین آف انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) است، را آغاز کرده است. تامپسون قرار است به اما استون، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم La La Land (لا لا لند)، در این فیلم اضافه شود که استون قرار است نقش شخصیت کروئلا دویل را در فیلم Cruella بازی کند و تمرکز داستان این فیلم نیز روی این شخصیت شرور خواهد بود. با این حال، اطلاعاتی از نقش احتمالی تامپسون در این فیلم لایو اکشن منتشر نشده است.

کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات) و فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده خواهد داشت. تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و دانا فاکس به او در نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella از تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز شود. فیلم Late Night (آخر شب)، فیلم جدید تامپسون است که ماه آینده اکران خواهد شد. تامپسون در سال ۲۰۱۹ در فیلم‌های دیگری چون فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) و فیلم Last Christmas (آخرین کریسمس) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم Cruella برای اکران در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. مارک پلت، کریستین بر و اندرو گان نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم لایو اکشن حضور دارند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده