// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳

تریلر جدید Marvel Ultimate Alliance 3 با محوریت کاراکتر مایلز مورالز

به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر شده است که ضربات و حرکات مایلز مورالز را نشان می‌دهد.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order  تابستان سال جاری به‌صورت انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و مدتی پیش بود که تریلر با محوریت مبارزات بازی به‌نمایش درآمد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت گیم اینفورمر تریلر تازه‌ای را از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order تهیه و منتشر کرده است که مبارزات یکی از کاراکترهای بازی را نشان می‌دهد.

در ویدیو منتشر شده، شاهد مبارزات مایلز مورالز هستیم. مایلز مورالز پس از پیتر پارکر به‌عنوان اسپایدرمن و Spider-Gwen، می‌توان سومین کاراکتری دانست که با جهان مردعنکبوتی در ارتباط است و در Marvel Ultimate Alliance 3، به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی حضور دارد. مایلز مورالز، مهارت‌ها و ضربات مخصوص به‌خودش را دارد که باعث شده است گیم‌پلی این بازی با مردعنکبوتی متفاوت باشد.

حملات مایلز برپایه ضربات الکتریکی طراحی شده‌اند. در تریلر منتشر شده، او را می‌بینیم که از تارهای الکتریکی روی زمین و سایر نقاط محیط استفاده می‌کند. همچنین این کاراکتر می‌تواند ازطریق ضربات عادی و سمی‌اش دشمنان را مجازات کند. گیم اینفورمر در توضیحات خود به این مورد اشاره کرده است که مایلز مورالز مهارت غیب شدن را دارد؛ مهارتی که در کامیک‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مرتبط با مایلز مورالز، در اختیار او قرار داده شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی مایلز مورالز را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در تاریخ ۲۸ تیر ماه عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده