// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

گزارش مالی Take Two خبر از فروش فوق‌العاده GTA V و Red Dead Redemption 2 می‌دهد

تیک-تو اینتراکتیو در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که تابه‌حال ۱۱۰ میلیون نسخه از بازی Grand Theft Auto V به بازار فرستاده شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، شرکت مادر راک استار گیمز (Rockstar Games)، گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی گذشته را منتشر کرده است. در این گزارش مالی شاهد منتشر شدن اخباری حول دو بازی Grand Theft Auto V و Red Dead Redemption 2 هستیم.

تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده است که تابه‌حال ۲۴ میلیون نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 به بازار ارسال شده است. این رقم در حالی است که تیک-تو در ماه فوریه اعلام کرده بود که ۲۳ میلیون نسخه از این بازی به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است و حال شاهد رشد یک میلیونی نسبت به سه ماه اخیر بوده‌ایم. همچنین بازی Grand Theft Auto V هم توانسته است رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

شرکت تیک-تو اینتراکتیو در ادامه‌ی گزارش مالی خود اعلام کرده است که ۱۱۰ میلیون نسخه از بازی GTA V به بازار عرضه شده است. آخرین آمار موجود از نسخه‌های ارسالی این بازی، به اواخر سال ۲۰۱۸ بر می‌گردد که ۱۰۰ میلیون نسخه از Grand Theft Auto V به خرده‌فروشی‌های مختلف ارسال شده بود. Grand Theft Auto V پس از گذشت چند سال از عرضه خود روی پلتفرم‌های نسل هفتمی و هشتمی، هم‌چنان به‌عملکرد فوق‌العاده‌ی خود ادامه می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد عملکرد بازی‌های Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده