نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

پیتر جکسون دو بار پیشنهاد کارگردانی فیلم Aquaman را رد کرده بود

پیتر جکسون در مصاحبه جدید خود گفت که به او ۲ بار پیشنهاد کارگردانی فیلم Aquaman داده شده بود، اما او هر دو بار آن را رد کرده است.

کریسمس سال گذشته بود که فیلم Aquaman (آکوامن) به کارگردانی جیمز وان، به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم با وجود دریافت نقدهای متوسط موفق شد بیش از ۱.۱۴۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن بود شخص دیگری کارگردانی این فیلم از مجموعه دی سی (DC) را بر عهده داشته باشد. در مصاحبه با امپایر، پیتر جکسون فاش کرد که به او ۲ بار پیشنهاد کارگردانی فیلم Aquaman داده شده بود و او هر دو بار این پیشنهاد را رد کرده است. جکسون به امپایر گفت:

کوین سوجیهارا، مدیر عامل سابق برادران وارنر، به من گفت که به پروژه آکوامن علاقه داری؟ و من در جواب نه گفتم. ۶ ماه بعد او دوباره همین سوال را از من پرسید و من دوباره به او جواب منفی دادم و گفتم که قبلا این موضوع را به شما گفته بودم. من یک فرد علاقه‌مند به مجموعه‌های ابرقهرمانی نیستم. من کتاب‌های تن تن را خوانده‌ام و کار کردن روی این فیلم‌ها برای من سخت است. من فقط کارهایی را می‌خواهم انجام دهم که به آن علاقه زیادی داشته باشم.

Aquaman

جکسون در عوض مشغول کارگردانی و تولید یک مستند جدید است. او پیش از این کارگردانی مستند They Shall Not Grow Old (آنها نباید پیر شوند) را بر عهده داشته بود که تصاویری که تا پیش از این کسی آن‌ها را ندیده بود، بازسازی و رنگی کرده و آن‌ها را در قالب یک مستند بلند و سینمایی منتشر کرد. حال او در حال ساخت مستندی در مورد گروه The Beatles (بیتل‌ها) است. جکسون گفت:

من واقعا فکر نمی‌کنم که بتوانم تا یک تا دو سال آینده فیلم سینمایی دیگری را کارگردانی کنم. 

سال گذشته شایعه‌ای منتشر شد که طبق آن، برادران وارنر به جکسون کارگردانی فیلمی از دنیای DC را پیشنهاد کرده بود. با این حال، پروژه سینمایی بعدی جکسون مشخص نیست و او ممکن است در نهایت بار دیگر ساخت فیلم تن تن را از سر بگیرد، اما به نظر می‌رسد که برای پروژه بعدی او باید زمان بیشتری را صبر کنیم. علاوه بر این، ساخت فیلم Aquaman 2 (آکوامن 2) نیز تایید و اعلام شده است که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده