نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مایکل روکر بازی در نقش کینگ شارک در فیلم The Suicide Squad را تکذیب کرد

مایکل روکر اعلام کرد که شایعات منتشر شده مبنی بر بازی او در نقش کینگ شارک در فیلم The Suicide Squad واقعی نیستند.

هفته گذشته بود که شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه مایکل روکر در حال انجام مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) است. طبق این شایعه، او قرار بود نقش شخصیت King Shark (کینگ شارک) را در این فیلم بازی کند. علاوه بر این، با توجه به اینکه روکر و جیمز گان پیش از این در دو قسمت از فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) همکاری کرده بودند، احتمال همکاری دوباره این دو نفر را در قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) را بالا می‌دانستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات تکذیب شده است. روکر با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام شایعات منتشر شده مبنی بر حضور و بازی در فیلم The Suicide Squad را تکذیب کرد. با این حال، مشخص نیست که مذاکره‌ای انجام شده یا خیر، اما در هر حال اکنون او بخشی از بازیگران این فیلم از مجموعه دی سی (DC) نیست و شایعات منتشر شده واقعی نیستند.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

اگرچه جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) باز خواهد گشت، اما بسیار بعید است که شاهد بازگشت مایکل روکر، بازیگر نقش یاندو اودانتا در این فیلم نیز باشیم و احتمالا قرارداد او با مارول نیز به پایان رسیده است. علاوه بر بازی در دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy، روکر برای بازی در نقش مرل دیکسون در سه فصل اول سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) نیز شناخته می‌شود و مدتی پیش شاهد نقش آفرینی روکر در دو قسمت از فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) نیز بودیم. در فیلم The Suicide Squad قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگران جدیدی چون مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان و دنیلا ملکیور، باشیم.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جیمز گان است و همچنین فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Suicide Squad برای آغاز در پاییز امسال برنامه ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده