نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

پوسترهای جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters با محوریت مبارزه گودزیلا و کینگ گیدورا

کمپانی برادران وارنر به مناسبت پیش فروش بلیت‌های فیلم Godzilla: King of the Monsters، سه پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرده است.

اوایل این ماه بود که کمپانی برادران وارنر سومین و آخرین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد و زمان زیادی تا اکران این فیلم مورد انتظار باقی نمانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۳ پوستر جدید از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. به مناسبت شروع پیش فروش بلیت این فیلم مورد انتظار، برادران وارنر پوسترهای جدیدی از این فیلم برای تبلیغ آن در سینماهای IMAX، دالبی سینما و RealD 3D منتشر کرده که تمرکز هر سه پوستر روی مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا است که در واقع اشاره‌ای به نبرد پایانی فیلم دارد. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Godzilla: King of the Monsters

پوستر فیلم Godzilla: King of the Monsters

پوستر فیلم Godzilla: King of the Monsters

به تازگی ورایتی برآورد اولیه از افتتاحیه فیلم Godzilla: King of the Monsters را منتشر کرده که طبق آن، فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) در سه روز اول اکران خود حدود ۵۰ میلیون دلار خواهد فروخت که این آمار پایین‌تر از فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) با افتتاحیه ۶۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ و بسیار کمتر از فیلم Godzilla با افتتاحیه ۹۳.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ است. با این حال، این تنها آمار اولیه است و امکان تغییر آن تا زمان اکران وجود دارد، اما انتظار می‌رود که سومین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse عملکرد بهتری را در گیشه داشته باشد. علاوه بر این، اخیرا اولین واکنش‌های رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز منتشر شده که بسیاری این فیلم را ستایش و این فیلم را حماسی و دیوانه‌وار توصیف کردند و آن را بهترین اقتباس غربی از کایجوها دانسته‌اند. علاوه بر ستایش مسائل فنی، مبارزه پایانی فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز بسیار مورد تحسین قرار گرفته، اما در هر حال نقدهای این فیلم قرار نیست به این زودی منتشر شود.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به کارگردانی مایکل دووگرتی، برای اکران در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده