// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر جدید بازی Final Fantasy VII Remake منتشر شد

در جریان قسمت دوم برنامه State of Play، شرکت سونی تریلر جدیدی را از بازی Final Fantasy VII Remake به‌نمایش گذاشت.

بازی Final Fantasy VII Remake برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و پس از آن در سکوت خبری فرو رفت. البته طی اخبار گوناگون شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، اعلام کرده بود که این بازی در دست توسعه و لغو نشده است. ازطرفی قبل از آغاز قسمت دوم برنامه State of Play، شایعاتی به‌ گوش می‌رسید از اینکه سونی یک قسمت از این برنامه را به ریمیک بازی Final Fantasy 7 اختصاص خواهد داد، اما سونی در قسمت دوم برنامه State of Play، هواداران این بازی را شگفت‌زده زد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی تریلر جدیدی را از بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر کرد. در ابتدای ویدیو با عبارت «بازگشت نزدیک است» روبه‌رو می‌شویم و در جریان صحنه‌های سینمایی تریلر بازی، نسخه بازسازی شده کاراکتر اریث نمایش داده می‌شود. همچنین در این ویدیو صحنه‌هایی از نبردهای بازی هم نشان داده می‌شود که اریث، کلود و برت در کنار یکدیگر دشمنان را از بین می‌برند.

همچنین در انتهای تریلر هم شاهد حضور بسیار کوتاه سفیروث هستیم. ظاهرا در ماه ژوئن اخبار بیشتری حول Final Fantasy VII Remake منتشر می‌شود. ازاین‌رو انتظار می‌رود در کنفرانس خبری اسکوئر اینکس در E3 2019، تریلر کامل‌تری را مشاهده کنیم. در ادامه می‌توانید تریلر بازی فاینال فانتزی VII ریمیک را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده