نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

در سایت دیوار ردمی 6 پرو را با کمتر از ۳ میلیون تومان خریداری کنید

گوشی شیائومی ردمی 6 پرو را در سایت دیوار اکنون می‌توانید با قیمتی زیر ۳ میلیون تومان خریداری کنید.

۲۰۱۷ برای شیائومی سال شانس بود؛ در این سال این برند چینی توانست لقب «برترین سخت‌افزار قیمت پایین» را از آن خود کند. هواوی، ال‌جی ، سامسونگ، اپل و گوگل حالا دیگر رقیبی جدید دارند که سیاستی کاملا متفاوت اتخاذ کرده است. شیائومی قصد دارد با کمترین قیمت‌گذاری هوادار جذب کند و در این راه از جان و دل مایه می‌گذارد. برای مثال در ژوئیه ۲۰۱۸ موبایلی را به بازار معرفی کرد که ویژگی‌هایش، یک بالارده تمام عیار را معرفی می‌کند اما قیمت آن مساوی است با میان‌رده یا حتی پایین‌رده‌های دیگر برندها و آن موبایل، چیزی نیست جز ردمی 6 پرو یا می ای 2 لایت. این تلفن همراه جذاب و دوست داشتنی، به بازار خرید و فروش گوشی هوشمند‌های ایران هم راه پیدا کرد. اگر قصد خرید گوشی شیائومی redmi 6 pro یا می A2 لایت را دارید، باید به شما بابت انتخاب هوشمندانه‌تان تبریک بگوییم. در ادامه بیشتر از این گوشی هوشمند و قیمتش در سایت دیوار خواهیم گفت.

۲۴ جولای زمان تولد ردمی 6 پرو بود. البته این گوشی هوشمند دو اسمی است؛ هم به آن Redmi 6 Pro و هم Mi A2 LITE می‌گویند که ما در اینجا آن را با ردمی 6 پرو صدا می‌زنیم. از طراحی این موبایل شروع می‌کنیم، یک صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی کم حاشیه که بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد. روی این بدنه البته خط‌های پلاستیکی دیده می‌شود که بر جذابیت ظاهری ردمی 6 پرو افزوده است. نوع نمایشگر ردمی 6 پرو از نوع IPS LCD لمسی خازنی است که می‌تواند ۱۶ میلیون رنگ را پوشش دهد و علاوه‌بر آن، رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل گزارش شده است؛ Full HD با کیفیتی بسیار بالا.

اندروید این گوشی هوشمند از نوع ۸.۱ اوریو است که روی آن تراشه 625 اسنپ دراگون فعالیت می‌کند. همچنین پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز، Redmi 6 Pro را برای داده‌های سنگین آماده نشان می‌دهد. شیائومی با اقتباس از دیگر برندهای مطرح، این موبایل را از نظر میزان فضای حافظه در دو مدل منتشر کرد: اولی یک رم ۳ گیگابایتی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد و دومی دارای یک رم ۴ گیگابایتی با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی است. درکنار این موبایل، یک شیار کارت حافظه هم به چشم می‌خورد که تا ۲۵۶ گیگابایت اس‌دی کارت را می‌تواند در خود جای دهد. دیگر نقطه قوت Redmi 6 Pro دوربین دوگانه آن است. شیائومی هم به ساخت دوربین‌های دوگانه روی آورده و در این گوشی هوشمند از دو چشم ۱۲ و ۵ مگاپیکسل و فلاش ال ای دی استفاده کرده است. باتری ۴ هزار میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما و حسگر مجاورت نیز از قابلیت‌های ردمی 6 پرو عنوان شده است.

برای خرید این گوشی هوشمند، نیازی نیست خودتان را خسته کنید و به بازار پرهیاهو و شلوغ موبایل بروید. کافی است سایت دیوار را باز کنید و از میان آگهی‌های خرید و فروش گوشی موبایل redmi 6 pro مورد مطلوب خودتان را انتخاب کنید. برای مثال در این سایت در یک آگهی مدل ۶۴ گیگ و آکبند این گوشی هوشمند، دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین نمونه ۳۲ گیگ و پلمپ آن در آگهی دیگری دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده