نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷

بازی های رایگان ماه مه 2019 پلی استیشن پلاس معرفی شدند

بازی‌های What Remains of Edith Finch و Overcooked به عنوان آثار رایگان پلی استیشن پلاس در ماه مه مشخص شدند.

ماه مه ۲۰۱۹ آغاز شد و سرانجام بازی‌های پلی استیشن پلاس این ماه هم معرفی شدند. طبق آخرین اخبار بازی، مشترکان این سرویس می‌توانند به زودی بازی‌های What Remains of Edith Finch و Overcooked را برای پلی استیشن 4 دانلود کنند.

What Remains of Edith Finch از بهترین آثار ماجرایی سال‌های اخیر و محصول استودیو Giant Sparrow است که در سال ۲۰۱۷ توسط Annapurna Interactive برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. بازی شما را در نقش شخصیتی به نام ایدث فینچ قرار می‌دهد که آخرین بازمانده خاندان فینچ است و پس از مدت‌ها به خانه اجدادی خود بازمی‌گردد و با رازهای بزرگی روبه‌رو می‌شود؛ اثری که روایت جالب و منحصربه‌فردی دارد و توانست در زمان عرضه خود امتیازهای درخشانی کسب کند؛ از جمله امتیاز ۹ از طرف سایت زومجی.

از طرف دیگر بازی Overcooked را داریم که محصولی است از استودیو Ghost Town Games؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۱۶ توسط Team17، خالق مجموعه بازی‌های Worms برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و یک سال بعد هم نسخه نینتندو سوییچ آن عرضه شد. Overcooked را می‌توان یک شبیه‌ساز آشپزی بامزه دانست که با قابلیت بازی چهارنفره، رقابت‌هایی جذاب و مهیج بین بازیکن‌ها در نقش چند آشپز ایجاد می‌کند و در آن باید مراقب همه جزییات آشپزخانه رستوران خود باشید؛ از خرد کردن سبزی و پختن استیک تا تهیه سس و ارائه غذاها در زمان مناسب به مشتریان.

دانلود ویدیو از آپارات

این دو بازی‌ پلی استیشن پلاس در تاریخ ۷ ماه مه (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهند گرفت. نظر شما در مورد این آثار چیست؟ از بازی‌های PS Plus در ماه‌های اخیر رضایت دارید یا انتظار آثار بهتری را از سونی دارید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده