نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷

نقش Ratcatcher در فیلم The Suicide Squad را یک بازیگر تازه کار بازی می‌کند

یک بازیگر تازه کار قرار است نقش شخصیت جدید رتکچر را در فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) برای بازی در نقش یک شخصیت جدید، تایید و اعلام شده است. دنیلا ملکیور، بازیگر تازه‌کار پرتغالی، جدیدترین بازیگری است که پس از توافق و امضای قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) اضافه شده است. ملکیور قرار است نقش شخصیت رتکچر (Ratcatcher) را در این فیلم بازی کند. رتکچر یکی از دشمنان قدیمی و کمتر شناخته شده بتمن در دنیای کامیک است که بر خلاف نسخه کامیک، نسخه سینمایی آن از یک شخصیت مرد به زن تغییر کرده است. ادریس البا، جان سینا و دیوید دستمالچیان، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Suicide Squad اضافه شده‌اند که در حال حاضر نقش البا و سینا در این فیلم مشخص نیست و تنها می‌دانیم که دستمالچیان قرار است نقش پولکا-دات من (Polka-Dot Man) را در این فیلم بازی کند.

Ratcatcher

البا در ابتدا قرار بود نقش ددشات را به‌جای ویل اسمیت بازی کند، اما نقش این شخصیت حذف شد تا البا نقش شخصیت جدیدی را در فیلم The Suicide Squad جوخه انتحار بازی کند که هنوز نقش او در این فیلم اعلام نشده است. طبق گفته منابع نزدیک به ورایتی، نقش البا در فیلم The Suicide Squad به نحوی با شخصیت رتکچر با بازی ملکیور ارتباط دارد که هنوز این ارتباط مشخص نشده است. همچنین انتظار می‌رود که شاهد بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جوئل کینامن در نقش ریک فلگ، باشیم. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad بر عهده جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، خواهد بود.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم از دنیای DC قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شود. ماه اسفند گذشته خبری در ارتباط با شخصیت‌های جدید این فیلم منتشر شد که با توجه به مشخص شدن بازیگران شخصیت رتکچر و پولکا-دات من، به نظر می‌رسد که این شایعه درست بوده و باید شاهد حضور شخصیت کینگ شارک و پیسمیکر نیز باشیم.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده