نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

نویسنده فیلم شزم احتمالا برای نویسندگی دنباله آن باز خواهد گشت

به‌تازگی گزارش شده که هنری گیدن، نویسنده فیلمنامه فیلم شزم (Shazam) قرار است برای نگارش فیلمنامه دنباله این اثر هم در تیم حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس یکی از گزارش‌های جدید سایت The Wrap، ظاهرا درست چند روز بعد از اکران فیلم Shazam (شزم) فیلمنامه‌نویس این اثر یعنی هنری گیدن دوباره انتخاب شده تا فیلمنامه دنباله این اثر را هم بنویسد. علاوه بر گیدن، دیوید اف سندبرگ و همچنین پیتر سفرن که به ترتیب نقش کارگردان و تهیه کننده را در فیلم شزم برعهده داشتند، باری دیگر برای حضور در تیم تولید دنباله این اثر هم انتخاب شدند.

تایید ساخت دنباله فیلم شزم اصلا دور از انتظار نبود؛ زیرا با استقبال بسیار خوبی از طرف منتقدان و همچنین طرفداران روبه‌رو شد و امتیازهای نسبتا خوبی را دریافت کرد. با این حال، همانطور که انتظار می‌رود در حال حاضر هیچ اطلاعاتی مانند جزئیات داستان، بازیگران بازگشتی و همچنین زمان اکران مشخص نیست. در هر صورت، صحنه‌هایی که در قسمت‌های پس از پایان فیلم نمایش داده شده، کلیف هنگر بزرگی را به مخاطبان نمایش داده که همین اتفاق، انتظار را برای تماشای دنباله فیلم شزم بسیار سخت می‌کند.

اگر بخواهیم کمی جلو جلو پیش برویم، می‌توان گفت که در قسمت جدید این مجموعه ما شاهد یک سری بازیگر و شخصیت قدیمی مانند بیلی بتسون با بازی اشر انجل، شزم با بازی زکری لی‌وای که با حضور خود قلب و ذهن مخاطبان را تسخیر کردند و در نهایت دکتر سیوانا با بازی مارک استرانگ خواهیم بود؛ البته امیدواریم که دکتر سیوانا در قسمت جدید، شرورتر از قبل ظاهر شود و حقه‌ها و ترفندهای شرورانه‌تری را در آستین داشته باشد.

تا به این لحظه، درست همانطور که انتظار می‌رفت، فیلم شزم توانست بعد از افتتاحیه خود در این آخر هفته، درآمد قابل ملاحظه‌ای را در باکس آفیس به دست بیاورد. علاوه بر فیلم شزم، آثار دیگری هم در دنیای سینمایی دی سی وجود دارند که مراحل پایانی تولید خود را طی می‌کنند و در حال نزدیک شدن به زمان اکران خود هستند. چندی پیش جدیدترین تریلر فیلم Joker (جوکر) با بازی واکین فینکس، منتشر شد. فیلم جوکر برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر سال جاری میلادی (۱۲ مهر ۱۳۹۸) تنظیم شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده