نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نورمن ریداس برای اولین بار از استودیو Kojima Productions بازدید کرد

نورمن ریداس مدت‌ها بعد از شروع همکاری خود با هیدئو کوجیما در بازی Death Stranding، برای اولین بار به استودیوی این کارگردان ژاپنی رفت.

مدت‌ها از معرفی بازی Death Stranding برای پلی استیشن 4 می‌گذرد و در حالی که نورمن ریداس از چند سال قبل مشغول همکاری با هیدئو کوجیما در تولید این بازی بوده و مراحل مختلفی از موشن کپچر و صداگذاری آن را پشت سر گذاشته است، چند روز قبل برای اولین بار عازم استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در ژاپن شد.

بازیگر سریال The Walking Dead که در ابتدا قرار بود در بازی Silent Hills با کوجیما همکاری داشته باشد و بعد از کنسل شدن آن در اثر جدید او مشغول به کار شد، تا همین چند روز قبل استودیوی این کارگردان ژاپنی را از نزدیک ندیده بود. نورمن ریداس که اخیراً سفری به ژاپن داشته، سری هم به کوجیما پروداکشنز زده و کوجیما در همین رابطه متن زیر را به همراه عکس‌هایی توییت کرده است:

نورمن برای اولین بار از کوجیما پروداکشنز دیدن کرد و پیامی هم روی تابلوی استودیو نوشت.

نورمن ریداس و Death Stranding

ریداس جمله خود را زیر قاب عکسی از کوجیما و جف کیلی نوشته است: «برای نابغه! شابو شابو» و امضای او هم زیر جمله دیده می‌شود. این اولین بار نیست که ریداس از کوجیما با عبارت «نابغه» یاد می‌کند و پیش از این هم در صحبت‌های خود به نبوغ و استعداد بالای او در تولید بازی‌های ویدیویی اشاره کرده بود. شابو شابو هم نام یک غذای ژاپنی شامل گوشت و سبزیجات است و می‌تواند اشاره‌ای باشد به حضور این بازیگر آمریکایی در ژاپن و آشنایی با فرهنگ این کشور.

در این سال‌ها شاهد روابط خوبی بین هیدئو کوجیما، نورمن ریداس و همین‌طور جف کیلی بوده‌ایم. کوجیما و ریداس قرار است به زودی در جریان جشنواره فیلم ترایبکا به صحبت در مورد چالش‌های ساخت Death Stranding و همکاری خود در این زمینه بپردازند و کیلی هم مجری این گفتگو خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده