نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت The Division 2 به صدر

در هفته منتهی به ۱۷ فروردین، The Division 2 با پشت سر گذاشتن بازی‌هایی چون Sekiro یا Yoshi's Crafted World، به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان رسید. 

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، The Division 2 در صدر جدول هفته منتهی به ۱۷ فروردین قرار گرفته است. ساخته یوبی‌سافت سه هفته پیش کارش را با صدرنشینی در این جدول آغاز کرد اما در ادامه دو هفته متوالی در رتبه دوم قرار گرفت و به ترتیب Sekiro: Shadows Die Twice و Yoshi's Crafted World در این هفته‌ها در رتبه اول قرار گرفتند. با این حال دیویژن 2 این هفته توانسته با پشت سر گذاشتن این آثار و سایر بازی‌های پرفروش هفته، مجددا در رتبه نخست جدول قرار بگیرد و باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت. 

در رتبه دوم جدول این هفته، شاهد بازی فیفا 19 هستیم که دو پله صعود را تجربه کرده است و در رتبه سوم هم Yoshi's Crafted World، صدرنشین هفته گذشته، قرار گرفته است. رتبه چهارم جدول این هفته در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار دارد و در رتبه پنجم هم شاهد Sekiro: Shadows Die Twice هستیم که نسبت به هفته پیش دو پله سقوط داشته است و تغییر و تحولات جدول این هفته تاثیر منفی روی عملکرد آن داشته‌اند. 

در رتبه شِشُم جدول بازی Red Dead Redemption 2 با یک پله صعود نسبت به هفته پیش قرار گرفته است و در رتبه هفتم هم بازی The Lego Movie 2 Videogame حضور دارد که این اثر هم یک پله صعود را تجربه کرده است. اما در ادامه، شاهد برگشت چند بازی به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته هستیم. رتبه هشتم متعلق به بازی GTA V است که با سه پله صعود از جایگاه یازدهم هفته به رتبه هشتم فعلی رسیده است و در نهایت در رتبه‌های نهم و دهم هم به ترتیب بازی‌های New Super Mario Bros. U Deluxe و Super Smash Bros. Ultimate قرار گرفته‌اند که این دو بازی هم هفته پیش در رتبه‌های ۱۲ و ۱۳ قرار داشتند. 

تغییر و تحولات جدول، باعث شده تا برخی از بازی‌هایی که هفته پیش در بین ۱۰ بازی پرفروش بودند این هفته جایی در این رتبه‌ها نداشته باشند. برای مثال Assassin's Creed III Remastered که هفته پیش در رتبه نهم بود، این هفته در جایگاه بیست و هشتم دیده می‌شود. همچنین Far Cry: New Dawn هم که هفته پیش در رتبه شِشُم بود، این هفته در رتبه ۱۳ دیده می‌شود و Forza Horizon 4 هم با پنج پله سقوط به رتبه پانزدهم رسیده است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۱۷ فروردین (۶ آوریل) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲The Division 2بازگشت به صدر جدول با یک پله صعود
۲۴FIFA 19-
۳۱Yoshi's Crafted Worldاز دست دادن صدر
۴۵Mario Kart 8 Deluxe-
۵۳Sekiro: Shadows Die Twice-
۶۷Red Dead Redemption 2-
۷۸The Lego Movie 2 Videogame-
۸۱۱GTA V بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۱۲New Super Mario Bros. U Deluxe بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۳Super Smash Bros. Ultimateبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده