// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴

بسته الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer II با فرقه‌های تازه معرفی شد

استودیو کریتیو اسمبلی با انتشار تریلری جدید از بازی Total War: Warhammer II از بسته الحاقی تازه آن با نام The Prophet & The Warlock رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) اعلام کرد که بسته الحاقی جدیدی برای بازی استراتژی محبوبش یعنی Total War: Warhammer II در نظر گرفته است.

DLC جدید بازی توتال وار وارهمر 2 در حالی که با نام The Prophet & The Warlock معرفی شده، محتویاتی را در خود جای داده که طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند. این محتوا به کاربران اجازه می‌دهد که کنترل دو فرقه بزرگ با فرماندهانشان را در اختیار بگیرند. Clan Skryre به دست Ikit Claw هدایت می‌شود و کاراکتر Techenhauin نیز رهبری Cult of Sotek را بر عهده می‌گیرد.

از دیگر محتویات این بسته دانلودی می‌توان به مکانیزم‌های جدید در کمپین این بازی اشاره کرد. همچنین ۹ واحد جنگی برای میدان‌های نبرد این بازی در نظر گرفته شده است.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر معرفی بسته دانلودی جدید را تماشا کنید. محتوای یاد شده در تاریخ ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین ماه) برای پلتفرم انحصاری این بازی یعنی کامپیوتر منتشر می‌شود. گفتنی است که محتوای یاد شده هم‌اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس است که با تخفیف ۱۰ درصدی نیز همراه است.

بازی Total War: Warhammer 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. طرفداران این مجموعه باید بدانند که نسخه جدید این سری یعنی Total War: Three Kingdoms در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد ماه) برای پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Total War: Warhammer 2 در بررسی زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. با کلیک روی این لینک می‌توانید به مقاله بررسی این بازی مراجعه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده