// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی The Witness را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

هم‌اکنون کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه اقدام به دریافت و تجربه رایگان بازی The Witness کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه فروشگاه اپیک گیمز در کنار عرضه انحصاری برخی از مهم‌ترین بازی‌های پلتفرم پی سی از جمله The Division 2 ،Metro Exodus، Control و Borderlands 3، ارائه بازی‌های رایگان است. در هفته‌های گذشته کاربران این فروشگاه قادر به تجربه رایگان بازی Oxenfree بودند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی The Witness جایگزین بازی مذکور و زمینه دریافت رایگان آن فراهم شده است. کاربران با دانلود کردن این بازی می‌توانند آن را برای همیشه در اختیار داشته باشند و در مجموعه بازی‌های اپیک خود ذخیره کنند.

علاقه‌مندان به سبک پازل از امروز تا تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه آن در Epic Games Store اقدام به دانلود رایگان آن کنند. لازمه این امر تنها در اختیار داشتن حساب کاربری در فروشگاه ذکر شده است.

بازی The Witness محصول استودیو Thekla است که در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ روی پلتفرم‌های متعددی از جمله پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و iOS منتشر شد. این بازی پازل که با استفاده از موتور اختصاصی استودیو Thekla ساخته شده و به صورت تک‌نفره قابل تجربه است، دارای بیش از ۵۰۰ پازل مختلف است که به مرور این بازی خلاقیت بیشتری از خود بروز می‌دهد. بازی The Witness اثری چالش‌بر‌انگیز بوده که ممکن است مورد توجه عموم بازیکنان قرار نگیرد، اما اگر علاقه‌مند به کاوش محیط و حل پازل هستید، بدون شک تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

The Witness

زومجی در بررسی خود از بازی The Witness ضمن اشاره به مواردی از جمله اتمسفرگیرا، طراحی محسور‌کننده و پازل‌های محیطی به عنوان نقاط قوت، امتیاز ۸ را به آن اهدا کرد.

با به پایان رسیدن مدت دریافت رایگان بازی The Witness، این بازی با اثر تحسین‌شده استودیو Supergiant Games (سوپرجاینت گیمز) یعنی بازی Transistor جایگزین خواهد شد. فروشگاه اپیک گیمز به مناسبت اولین سال ورودش به حوزه‌ی نشر بازی‌های ویدیویی، هر دو هفته بازی‌های مختلفی را به رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر بازی Oxenfree، تا‌کنون بازی‌های مختلفی از جمله Subnautica ،Super Meat Boy ،What Remains of Edith Finch و Thimbleweed Park به صورت رایگان ارائه شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده