نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

زمان آغاز فصل هفتم برنامه خندوانه مشخص شد

سید علی احمدی به تازگی از زمان پخش هفتمین فصل برنامه تلویزیونی «خندوانه» خبر داده است.

برنامه خندوانه یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران در چند سال اخیر بوده است. فصل ششم این برنامه مدتی پیش به پایان رسید و رامبد جوان نیز از پایان همیشگی این برنامه خبر داده بود. حال، به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، سید علی احمدی، تهیه‌کننده این برنامه در مصاحبه‌ای از ساخته شدن و پخش فصل هفتم این برنامه تلویزیونی در نیمه دوم آبان خبر داده است. سید علی احمدی در ابتدای صحبت‌هایش از برنامه «قاچ» به شرح زیر سخن گفت:

از روز گذشته (شنبه ۷ اردیبهشت) با سفر به استان خوزستان در بین مردم سیل‌زده حاضر شدیم و قرار است در این سفر آیتم‌های ویژه‌ای را با حضور مردم حادثه دیده ضبط کنیم تا از آن در ۱۵ برنامه «قاچ» استفاده شود.

وی افزود:

این ۱۵ قسمت، بخشی از تعهد ۷۰ قسمت برنامه «قاچ» بود که قرار است مطابق با کنداکتور شبکه در نیمه اردیبهشت، در ماه مبارک رمضان پخش شود.

احمدی به شرح زیر ادامه داد:

این ۷۰ برنامه «قاچ» با مشارکت سازمان جمعیت هلال‌احمر با هدف آگاهی‌بخشی درباره مخاطرات طبیعی مانند زلزله و سیل تولید شده است.

سید علی احمدی در پایان از زمان پخش فصل هفتم خندوانه به شرح زیر خبر داد:

به امید خدا بعد از ماه صفر (نیمه دوم آبان)، فصل جدید «خندوانه» را روی آنتن شبکه نسیم خواهیم داشت که در اینجا جا دارد از همراهی مخاطبان عزیزمان تشکر کنم و امیدوارم با حمایت‌های رسانه ملی شاهد رشد این برنامه در سال ۹۸ باشیم.

شما کاربران زومجی نیز می‌توانید نظرات خود را درباره ساخته شدن فصل جدید «خندوانه» با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده