نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تصویری از جیم کری در فیلم Sonic the Hedgehog فاش شد؛ شایعه انتشار تریلر در طول امروز

به تازگی تصویری منتشر شده که گفته می‌شود اولین تصویر جیم کری در فیلم Sonic the Hedgehog است و این تصویر از تریلر آن گرفته و منتشر شده است.

آذر سال گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را که یک پوستر متحرک بود، منتشر کرد که این پوستر با واکنش‌های نه چندان مثبت طرفداران شخصیت و مجموعه سونیک مواجه شد. پس از آن دو پوستر دیگر از این فیلم لایو اکشن/انیمیشن فاش شد که این دو پوستر با واکنش‌های منفی بیشتری نیز مواجه شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Sonic فاش شده که گفته می‌شود این تصویر از تریلر آن گرفته شده است. SEGAbits یک گروه یوتیوب است که تمامی خبرها و اطلاعات در مورد سگا را پوشش می‌دهد، اخیرا با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر مدعی شده که امروز قرار است شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog باشیم. در این تصویر شاهد حضور شخصیت دکتر روباتنیک با بازی جیم کری، هستیم که بر خلاف انتظار، قرار است به‌جای یک نسخه کامل یا تقریبا CG از این شخصیت، شاهد یک نسخه واقع گرایانه‌تر از شخصیت دکتر روباتنیک در فیلم Sonic the Hedgehog باشیم که حداقل طبق این تصویر فاش شده که واقعی بودن آن هنوز تایید نشده، شاهد ظاهر بسیار متفاوت جیم کری و شخصیت دکتر روباتنیک در این فیلم لایو اکشن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جیم کری در فیلم Sonic the Hedgehog

با این حال، پارامونت تا به این لحظه هیچ واکنشی را به این تصویر یا خبر انتشار اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog در طول امروز نداده و تنها زمان درستی یا نادرستی این تصویر و شایعه را مشخص خواهد کرد. جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (Tom the Cop) یا تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر بوده است و تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک)، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد. 

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده