نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts 3 اعلام شد

سرانجام شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts 3 را تایید و اطلاعاتی از زمان شروع فیلم‌برداری این فیلم منتشر شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) اعلام شده که خبر از تأخیر یک ساله این فیلم می‌دهد. شرکت برادران وارنر رسما اعلام کرد که قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) برای اکران در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این انتظار می‌رفت این فیلم در نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود که تأخیر نسبتا طولانی در شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید آن باعث تغییر در زمان اکران آن نیز شده است. ران ساندرز، رئیس جهانی بخش محصولات اکران و خانگی برادران وارنر در بیانیه منتشر شده گفت:

جی کی رولینگ یک دنیای جادویی و هیجان انگیز را خلق کرده که مردم در تمام سنین را به خود جذب می‌کند و ما را در این ماجراجویی جادویی فوق‌العاده قرار می‌دهد. برادران وارنر بسیار افتخار می‌کند که خانه سینمایی دنیای این مجموعه جادوگری است و در مورد آینده مجموعه Fantastic Beasts بسیار هیجان زده است.

Fantastic Beasts and Where To Find Them

فیلم Fantastic Beasts 3 بخشی از پنج گانه این مجموعه است که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید آن از بهار سال ۲۰۲۰ آغاز شود که نشان می‌دهد عملکرد فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) باعث شده تا برادران وارنر زمان بیشتری را برای بازنویسی فیلمنامه این فیلم اختصاص دهد. توبی امریخ، رئیس گروه وارنر برادرز پیکچرز، در بیانیه منتشر شده گفت:

همه ما اعتقاد داریم که این تاریخ اکران به فیلمسازان کمک خواهد کرد و فضای کافی به آن‌ها برای نمایش بهتره جلوه ممکن خواهد داد تا بهترین فیلم ممکن را به طرفداران ارائه دهند.

مانند دو قسمت اول، وظیفه نوشتن فیلمنامه این بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز قرار است برای کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 بازگردد. همچنین انتظار می‌رود که شاهد نقش آفرینی دوباره ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش آلبوس دامبلدور، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، کلودیا کیم در نقش ناگینی، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، در قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts نیز باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده