// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بودجه ساخت بازی رومیزی Bloodborne: The Board Game از مرز دو میلیون دلار عبور کرد

تنها یک هفته از زمان آغاز پروژه جذب سرمایه بازی Bloodborne: The Board Game روی کیک استارتر می‌گذرد که بودجه ساخت آن از دو میلیون دلار عبور کرد. 

چند هفته پیش بود که خبر راه‌اندازی یک کمپین جذب سرمایه برای ساخت یک بازی رومیزی از روی بازی اکشن-ماجراجویی چالش‌برانگیز Bloodborne، ساخته استودیو فرام‌سافتور در کیک‌ استارتر به‌گوش رسید. همان‌طور که می‌دانید این کمپین بالاخره در سوم اردیبهشت ماه راه‌اندازی شد و کار خود را طوفانی آغاز کرد. این کمپین ابتدا با هدف اولیه ۲۰۰ هزار دلار راه‌اندازی شد و حالا تنها با گذشت یک هفته، مبلغ جمع‌آوری شده آن از مرز دو میلیون دلار عبور کرده که نشان می‌دهد تاکنون ده برابر بیش‌تر پیش‌بینی‌ها عمل کرده است. تاکنون، سرمایه جمع‌آوری شده پروژه از هدف اولیه‌ بسیار پیشی گرفته است و تمامی آن صرف محتویات بیشتر شامل فیگورهای اضافی از شخصیت‌ها و دشمنان جدید و چالش‌های بیشتر برای بازیکنان می‌شود.

اگر با این پروژه آشنایی ندارید باید به شما بگوییم که Bloodborne: The Board Game توسط یک استودیو ناشر بازی‌های رومیزی به‌نام CMON Games درحال توسعه است. این شرکت برای توسعه این بازی سراغ اشخاص با استعدادی همانند مایکل شینال (Michael Shinall) و اریک ام. لانگ (Eric M. Lang) رفته است. پیش از این شینال توسعه بازی Rum & Bones (یک بازی رومیزی در سبک موبا) و بازی Xenoshyft: Onslaught (یک بازی رومیزی که از مکانیسم دِک بیلدینگ در آن استفاده شده است) را بر عهده داشته است. در آن سو، لانگ تجربه کار روی بلاک‌باسترهایی نظیر بازی رومیزی Rising Sun و بازی رومیزی Blood Rage را در کارنامه دارد. علاده بر این، وی سابقه کار روی بازی Bloodborne: The Card Game مربوط‌به سال ۲۰۱۶ را نیز دارد و همگی در کنار هم ثابت می‌کند که چرا طرفداران تا این اندازه به این پروژه امیدوار هستند.

bloodborne

Bloodborne: The Board Game اثری مینیاتوری در سبک دانجن کرالر است که قرار است گیم‌پلی و فضای ترسناک گاتیک این بازی فرام‌سافتور را به یک بازی رومیزی تبدیل کند. در این بازی بازیکنان در نقش شکارچیانی قرار می‌‌گیرند که باید راهشان را از میان فضای ترسناک یارنام پیدا کنند. بازی به خودی خود شامل فیگورهای پرجزئیاتی از موجودات و شخصیت‌های بازی اصلی است و همین مسأله باعث شده است تا طرفداران بدون شک آن را دوست داشته باشند. در انتها لازم به‌ذکر است بازی Bloodborne: The Board Game درحال حاضر هنوز از طریق کیک استارتر در حال جذب سرمایه است و قرار است در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه این روند به پایان برسد. با این حال پیش‌بینی می‌شود این بازی حدودا اردیبهشت-خرداد سال ۱۳۹۹ منتشر شود. برای اطلاعات بیش‌تر راجع به این پروژه می‌توانید به صفحه کیک‌ استارتر آن سر بزنید و پس از آن نظرات خود را راجع به این بازی با ما درمیان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده