نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹

نسخه طولانی‌تر فیلم The Hateful Eight در قالب یک مینی سریال از نتفلیکس منتشر شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که نسخه طولانی‌تر فیلم The Hateful Eight را در قالب یک مینی سریال منتشر کرده است.

مدتی پیش بود که اعلام شد نسخه طولانی‌تر فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو قرار است از شبکه نت فلیکس منتشر شود که در حال حاضر نسخه اکران این فیلم در این سرویس استریم وجود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم در قالب یک مینی سریال از این سرویس استریم محبوب منتشر شده است. در روز جمعه هفته گذشته، شبکه Netflix به‌جای انتشار نسخه طولانی‌تر این فیلم با نام The Hateful Eight Extended Edition، یک مینی سریال ۴ قسمتی با این نام منتشر کرد که این سریال در ۴ قسمت با مدت زمان حدود ۵۰ دقیقه منتشر شده است. چهار قسمت سریال The Hateful Eight: Extended Edition به ترتیب با نام‌های Last Stage to Red Rock با مدت زمان ۵۰ دقیقه، قسمت Minnie’s Haberdashery با مدت زمان ۵۱ دقیقه، قسمت Domergue’s Got A Secret با مدت زمان ۵۳ دقیقه و The Last Chapter با مدت زمان ۵۶ دقیقه از این سرویس استریم منتشر شده‌اند.

The Hateful Eight

فیلم The Hateful Eight در سال ۲۰۱۵ به روی پرده‌های سینما رفت که نقدهای نسبتا مثبتی را هم از منتقدان دریافت کرد و بیش از ۱۵۵.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. این فیلم دارای دو نسخه بود که یک نسخه به صورت محدود با مدت زمان ۱۸۷ دقیقه در سینماهای Roadshow منتشر شد و نسخه اکران و اصلی فیلم با مدت زمان ۱۶۸ دقیقه به روی پرده‌های سینما رفته بود. همچنین مدت زمان کلی هر چهار قسمت سریال The Hateful Eight به ۲۱۰ دقیقه می‌رسد. در این فیلم و سریال شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسن لی، دمیان بیچیر، تیم راث و مایکل مدسن، بودیم. کوئنتین تارانتینو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Hateful Eight را بر عهده داشت که این فیلم نامزد دریافت سه جایزه اسکار شد که در نهایت این فیلم توانست برای موسیقی متن اثر انیو موریکونه، یک جایزه اسکار دریافت کند.

با این حال، نسخه طولانی‌تر فیلم The Hateful Eight که در قالب یک مینی سریال منتشر شده، حاوی تصاویر حذف شده از هر دو نسخه فیلم است که حال این صحنه‌ها بخشی از سریال آن شده‌اند که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران تارانتینو و این فیلم و حتی کسانی که تا به امروز موفق به تماشای این فیلم نشده‌اند، باشد. فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در این فیلم قرار است شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن و بروس درن، باشیم.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده