// یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Gone Home را به صورت رایگان دریافت کنید

علاقه‌مندان به بازی Gone Home، هم‌اکنون می‌توانند این بازی را ازطریق پلتفرم هامبل باندل، به‌صورت رایگان دریافت کنند.

Humble Monthly Trove، نام سرویس اشتراکی سایت هامبل باندل است که در جریان آن بازیکنان ماهیانه اشتراک این سرویس را خریداری می‌کنند و می‌توانند به بیش از ۶۰ بازی مختلف به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشند. در این میان پیشنهاد‌هایی هم در میان بازی‌ها قرار گرفته می‌شود که کاربران هامبل باندل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. درواقع این پیشنهادها بازی‌های رایگانی هستند که بازیکنان با دانلودشان، می‌توانند آن‌ها را برای همیشه به‌صورت رایگان تجربه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر و علاقه‌مند به بازی Gone Home که هنوز فرصت تجربه‌ی این بازی ماجراجویی را به‌دست نیاورده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت هامبل باندل، بازی Gome Home را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. برای کسب گان هوم هم تنها کافی است وارد حساب کاربری‌تان شوید یا اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب کاربری برای خودتان بسازید و در ادامه بازی Gone Home را دانلود کنید.

در این میان اشاره کنم که گان هوم تنها تا تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه (سه مه) در دسترس است و پس از این تاریخ، دیگر قادر به دریافت گان هوم به‌صورت رایگان نخواهید بود. بازی گان هوم در سال ۲۰۱۳ برای پی سی عرضه شد و در ادامه برای سایر پلتفرم‌ها هم در دسترس قرار گرفت. همچنین درگذشته گان هوم در جریان سرویس‌هایی نظیر ایکس باکس لایو گلد و پلی استیشن پلاس، به‌صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا گان هوم را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده