نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴

سازندگان Ghost of Tsushima عرضه بازی Days Gone را با انتشار تصویری ویژه تبریک گفتند

استودیو ساکرپانچ که سخت مشغول توسعه‌ی بازی Ghost of Tsushima است، انتشار بازی Days Gone را با انتشار پوستری با حضور قهرمان بازی خود و دیکن سنت جان، قهرمان Days Gone، جشن گرفت.

دیروز، جمعه‌ی ۶ اردیبهشت جدیدترین بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 یعنی Days Gone منتشر شد و در کنار تبدیل شدنش به مبحث شماره‌ی یک محفل‌ گیمرها، طیف وسیعی از واکنش‌ها را نیز دریافت کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو ساکر پانچ که این چند سال اخیر را با توسعه‌ی اثر بلندپروازانه‌اش یعنی Ghost of Tsushima گذرانده است، با انتشار یک تصویر به‌خصوص عرضه‌ی بازی «دیز گان» را به استودیو بند تبریک گفت.

استودیوهای خانواده‌ی کمپانی سونی روابط جذاب، مستحکم و الهام‌بخشی با یکدیگر داشته و دارند و از به‌اشتراک گذاری موتورهای گرافیکی ساخت بازی‌ها تا مواردی همچون تبریک عرضه‌ی آثار انحصاری را میان‌شان دیده بودیم و هنوز هم می‌بینیم. در این میان، ادوارد پُن که این روزها سخت مشغول طراخی و به‌ثمرنشاندن کانسپت‌آرت‌های بازی Ghost of Tsushima است، انتشار بازی Days Gone را با انتشار طرحی با هنرنمایی دیکن سنت جان و جین ساکای (قهرمانان دو بازی دیز گان و گوست او سوشیما) جشن گرفته است؛ در این تصویر زیبا و خلاقانه، دیکن و جین را می‌بینیم که پشت به پشت هم، یکی با چوب بیس‌بال و دیگری با یک کاتانای آب‌دیده، آماده برای درگیری با موج‌های خشن و گرسنه‌ی فریکرها هستند.

بازی Days Gone هم‌اکنون در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار گرفته و Ghost of Tsushima هم در تاریخی نامشخص راهی پلتفرم نام‌برده خواهد شد. بازی «دیز گان» ماجرای یک موتور سوار تنها در جهانی پسا-آخرالزمانی را تعریف می‌کند که روزهای خود را با کشتار فریکرها درپی سرنوشت نامشخصش می‌گذراند و Ghost of Tsushima نیز روایت‌گر ماجراهایی است که یک‌ ‌سامورایی آزادی‌خواه در جزیره‌ای با نام سوشیما که توسط نیروهای مغول اشغال شده، رقم خواهد زد. با وجود اینکه ماجراهای این دو قهرمان را شاید نتوانیم کنار هم قرار بدهیم اما هر دو در جهان‌هایی اشغال‌شده گیرافتاده‌اند و دیدن‌شان در موقعیتی این‌چنینی، در نوع خود بامزه‌ است!


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده