نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نزدیک به ۱۰ میلیون حساب کاربری در سرویس آنلاین سوییچ ساخته شده است

با ۱۰ میلیونی شدن سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، موفقیت دیگری در کارنامه‌ی شرکت نینتندو ثبت شد. 

نزدیک به ده میلیون اکانت در سرویس پولی Nintendo Switch Online ثبت‌نام کرده‌اند؛ سرویسی که با اشتراک آن می‌توانید بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین را انجام دهید، به مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک کنسول NES دسترسی پیدا کنید و همین‌طور توانایی ذخیره‌سازی فایل‌های ذخیره‌ی بازی‌ها را در سرویس ابری (Cloud Service) داشته باشید. حدود سه ماه پیش تعداد مشترکان این سرویس از مرز هشت میلیون عبور کرده بود.

با وجود اینکه این آمار شامل اکانت‌های رایگان آزمایشی (Trial Accounts) نمی‌شود، اما اکانت‌های شامل عضویت خانوادگی در این آمار محاسبه شده‌اند. این اکانت‌ها اجازه می‌دهد تا هشت اکانت نینتندو سوییچ تنها تحت یک عضویت ساخته شود.

 بااین‌حال، به‌طور دقیق مشخص نیست که عضویت ۹.۸ میلیون اکانتی که مشترک این سرویس آنلاین شده‌اند تا چه میزان برای شرکت نینتندو سودآوری داشته است. از آنجایی که طبق آمار روز گذشته فروش این کنسول به ۳۴.۷۴ میلیون دستگاه رسید، می‌توانیم بگوییم که تعداد رضایت‌بخشی از مشتریان این کنسول، مشترک این سرویس شده‌اند. 

همان‌طور که گفته شد، افراد مشترک این سرویس می‌توانند به مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک NES در این کنسول دسترسی داشته باشند و نینتندو نیز هر چند وقت یک بار این مجموعه را با عرضه‌ی بازی‌های بیشتر گسترش می‌دهد. بازی‌های Super Mario Bros: The Lost Levels، Punch Out و Star Soldier اخیراً به این سرویس اضافه شده‌اند و با اشتراک در این سرویس، می‌توانید به انجام آن‌ها بپردازید. 

در دیگر اخبار پیرامون این کنسول، اخیراً شایعاتی منتشر شده است که حاکی از انتشار نسخه‌ی کوچک‌تر و ارزان‌تر کنسول نینتندو سوییچ است و به نظر می‌رسد که اوایل تابستان روانه‌ی بازارها شود. هنوز نینتندو واکنش رسمی به این اخبار نشان نداده است. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده