// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

آپدیت جدید Sekiro: Shadows Die Twice تجهیزات شینوبی را قوی‌تر کرد

امروز صبح به‌روزرسانی جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد و ابزارهای شینوبی و مهارت‌های کاراکتر اصلی قوی‌تر شده‌اند.

در اوایل فروردین ماه بازی Sekiro: Shadows Die Twice عرضه شد و به‌خاطر درجه سختی‌اش، حواشی مختلفی را به‌دنبال داشت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware)، آپدیت جدید بازی سکیرو را در دسترس قرار داده است و در این به‌روزرسانی شاهد تغییراتی در ابزارهای شینوبی و بعضی از باس‌های بازی هستیم.

فرام سافتور اعلام کرده است که هدف از این آپدیت، تشویق بازیکنان به استفاده از ابزارهای مختلف درمقابل دشمنان بازی است تا بتوانند آن‌ها را راحت‌تر از گذشته از بین ببرند. ازاین‌رو در اولین قدم Spirit Emblem مورد استفاده برای بعضی از ابزارهای شینوبی نظیر مدل‌های مختلف Loaded Axe و Lazulite Sacred Flame کاهش پیدا کرده است تا بازیکنان بتوانند به‌دفعات بیشتری از این ابزارها در مبارزات‌شان استفاده کنند.

درکنار این مورد، بعضی از شیوه‌های مبارزه‌ای نظیر Ashina Cross و Dragon Flash هم دست‌خوش تغییرات شده‌اند. فرام سافتور راندمان بعضی از مهارت‌های این شاخه‌ها را بالاتر برده است و Spirit Emblem مورد استفاده برای مهارت‌های این بخش هم کاهش یافته است. جدا از موارد ذکر شده، باس‌های Blazing Bull هم تا حدی ضعیف‌تر شده‌اند و نوار پاسچرشان سریع‌تر از گذشته پر می‌شود. همچنین میزان نوار سلامت‌شان هم کاهش پیدا کرده است.

آیتم Divine Confetti را می‌توان یکی از آیتم‌های مهم بازی سکیرو دانست که بازیکنان می‌توانند از آن برای کشتن جادوگرها و هدلس‌های بازی استفاده کنند. همچنین حال درصد دریافت این آیتم هم افزایش پیدا کرده است. درانتها اعلام شده است که فرام‌سافتور باگ‌های بازی را هم رفع کرده است. علاقه‌مندان برای مطالعه جزئیات کامل این به‌روزرسانی می‌توانند به سایت منبع خبری مراجعه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده