// یکشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

مستندی پیرامون ساخت بازی God Of War منتشر خواهد شد

در سالگرد انتشار بازی God of War سونی اعلام کرد به زودی مستندی پیرامون مراحل ساخت این اثر منتشر خواهد شد.

به زودی مستندی درباره روند ساخت بازی God of War منتشر خواهد شد. استودیو سانتا مونیکا اسم مناسب و جالب Raising Kratos را برای مستند بررسی روند ساخت بازی خدای جنگ انتخاب کرده است. اعضای سانتا مونیکا به واسطه این بازی توانستند مسیر سری God of War را به کلی تغییر دهند و در عین حال به برخی اصول این مجموعه نیز پایبند باقی ماندند تا در محصول نهایی با اثری در خور توجه مواجه باشیم که هم توانست طرفداران قدیمی سری را راضی کند و هم بازیکنان جدیدی به جمع هواداران کریتوس اضافه شدند.

در مستند Raising Kratos شاهد حضور و صحبت‌های کوری بارلوگ، برخی از اعضای تیم سازنده بازی و بازیگران نقش‌های کریتوس، آترئوس و فریا هستیم که هرکدام به تلخی و شیرینی‌های پروسه ساخت God of War می‌پردازند. سونی تریلر کوتاهی از این مستند منتشر کرده است که در پایین می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در بلاگ رسمی پلی استیشن در مورد این مستند این‌طور نوشته شده است:

امروز سالگرد یک‌سالگی بازی خدای جنگ است. ما هیجان‌زده‌ایم تا این تریلر از مستند مراحل تولید و پشت صحنه ساخته استودیو Santa Monica را با شما به اشتراک بگذاریم. این مستند با نام Raising Kratos به زودی از طریق کانال یوتیوب پلی استیشن منتشر خواهد شد و به چگونگی تغییر رویه سری God of War می‌پردازد.

چند روز قبل برندگان جوایز BAFTA Games Awards 2019 مشخص شدند که بازی God of War توانست عنوان «بهترین بازی سال» را تصاحب کند. همچنین این اثر توانست جوایز بهترین داستان‌سرایی، بهترین دستاورد صوتی و بهترین موسیقی را مال خود کند. هم‌اکنون می‌توانید تم رایگان God of War برای پلی استیشن 4 را از شبکه پلی‌استیشن دریافت کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده