// شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

شبکه SPORT1 حق پخش مسابقات CS:GO و Rokcet League را خریداری کرد

طی قراردادی، شبکه ورزشی SPORT1، حق پخش انحصاری مسابقات Counter Strike: Global Offensive و Rocket League را خریداری کرد.

شبکه ورزشی SPORT1 که یک شبکه ورزشی آلمانی است، قراردادی را با مجموعه DreamHack، که یک مجموعه برگزار کننده رویدادهای ورزش الکترونیک است به امضا رسانده است. طی این قرارداد، شبکه آلمانی حق پخش مسابقات رشته‌های Counter Strike: Global Offensive و Rocket League، را در سال ۲۰۱۹ به‌دست آورده است و روی آنتن خود پخش می‌کند.

قرارداد بین دو شرکت این اجازه را به شبکه اختصاصی eSPORT1، می‌دهد تا پنج رویداد پیش رو را به‌صورت انحصاری برای کشورهای آلمان، اتریش و سوئد پخش کند. رویدادهای پیش روی مجموعه DreamHack، شامل سه تورنمنت CS:GO DreamHack Masters، می‌شود که قرار است در شهرهای دالاس، مالمو و سوئد برگزار شوند. در بازی Rocket League، نیز سری مسابقات Rocket League DreamHack Pro Circuit، که در شهرهای دالاس، والنسیا، اسپانیا و مونترال میزبانی خواهند شد، جزوی از قرارداد هستند.

صحبت‌های مایکل ون دریل، مدیر اجرایی DreamHack، در زمان اعلام این موضوع:

ما خوشحال هستیم که این قرارداد همکاری را با شبکه SPORT1 امضا کردیم. به کمک این مشارکت مسابقات CS:GO و Rock League ما در اختیار افراد آلمانی زبان بیشتری قرار می‌گیرد. SPORT1 یک شبکه ورزشی حرفه‌ای و شناخته شده است و کانال مخصوص ورزش الکترونیک آن‌ها که با نام eSPORT1، شناخته می‌شود بهترین محل برای دیده شدن مسابقات DreamHack است.

کانال eSPORT1 در حال حاضر رقابت‌های رشته‌هایی مانند League of Legends، Overwatch، Dota 2، FIFA19، Hearthstone و Pro Evolution Soccer را پوشش می‌دهد.


منبع esportsobserver
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده