نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

ثبت‌ نام مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات EPICENTER Major آغاز شد

ثبت نام برای شرکت در مرحله ماقبل مقدماتی آخرین رویداد دارای امتیاز DPC این فصل بازی DOTA 2 یعنی مسابقات EPICENTER Major آغاز شد.

مسابقات EPICENTER Major آخرین رویداد اصلی این فصل بازی DOTA 2 است که پیش از آغاز مسابقات The International 9، پرونده رویدادهای دارای امتیاز DPC را خواهد بست. این رویداد در تاریخ یکم تا نُهم تیر ماه (۲۲ تا ۳۰ ژوئن) در سالن سی‌اس‌کی‌ای آرنا (CSKA Arena) یا همان سالن VTB Ice Palace واقع در مسکو، پایتخت کشور روسیه برگزار خواهد شد و شانزده تیم برای کسب قسمتی از جایزه یک میلیون دلاری آن به رقابت می‌پردازند. به مانند سایر رویدادهای ماینور/میجور این فصل، از هیچ یک از تیم‌ها به صورت مستقیم برای شرکت در تورنمنت اپیسنتر میجور دعوت به عمل نمی‌آید و پانزده تیم با رقابت در مرحله ماقبل مقدماتی به مراحل بعدی راه می‌یابند و در این میان، تنها قهرمان مسابقات StarLadder Minor جواز حضور در مرحله گروهی رقابت‌ها را به دست می‌آورد.

حال و در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که برگزارکنندگان اپیسنتر از برگزاری مرحله ماقبل مقدماتی تورنمنت EPICENTER Major در بازه زمانی ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت (۱۱ تا ۱۲ می) خبر داده‌اند که «قدرتمندترین تیم‌های هر منطقه» را برای راهیابی به مرحله مقدماتی مقابل هم قرار می‌دهد. همچنین کسانی که تمایل به شرکت در رقابت‌های مرحله ماقبل مقدماتی دارند، می‌توانند از طریق لینک‌هایی که از وب‌سایت FACEIT در ادامه مطلب قرار دارد، به ثبت‌نام تیم‌های‌شان اقدام کنند. شایان ذکر است که مرحله مقدماتی مسابقات EPICENTER Major در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۵ تا ۱۹ می) برگزار می‌شود و پس از پایان این مرحله، فهرست تیم‌های راه‌یافته به مرحله گروهی این رویداد بزرگ اعلام خواهد شد.

منطقه CISمنطقه اروپامنطقه جنوب‌شرقی آسیامنطقه امریکای شمالیمنطقه امریکای جنوبیمنطقه چین
ماقبل مقدماتی ۱ماقبل مقدماتی ۱ ماقبل مقدماتی ۱ ماقبل مقدماتی ۱ ماقبل مقدماتی ۱ ماقبل مقدماتی
ماقبل مقدماتی ۲ ماقبل مقدماتی ۲ ماقبل مقدماتی ۲ ماقبل مقدماتی ۲ ماقبل مقدماتی ۲

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر و مسابقات پیش‌رو بازی دوتا 2 با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده