نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

فصل سوم سریال Westworld تا سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد

شبکه HBO اعلام کرد که فصل جدید سریال‌هایی چون سریال Westworld، سریال Curb Your Enthusiasm و سریال Insecure در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO بخشی از برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۰ را تایید و اعلام کرد. این شبکه در ابتدا اعلام کرد که فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد که پیش از این انتظار آن نیز می‌رفت و حال این موضوع رسما تایید و اعلام شده است. انتظار می‌رود در فصل سوم سریال وست ورلد شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، آرون پال و لنا وایت، باشیم. علاوه بر این، فصل دهم سریال Curb Your Enthusiasm (زیاد ذوق‌زده نشو) و فصل چهارم سریال Insecure نیز در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO به‌روی آنتن خواهد رفت. همچنین سریال Run که سریال کمدی-دلهره آور جدید شبکه HBO است، نیز در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. باب گرینبلات، رئیس محصولات سرگرمی وارنرمدیا و عرضه محصولات به‌مشتریان به‌همراه کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های شبکه HBO این خبر را در مصاحبه با ددلاین تایید کرده‌اند.

Curb Your Enthusiasm

با این حال، شبکه HBO اطلاعاتی از وضعیت سریال‌های دیگری مثل سریال Lovecraft Country که با همکاری جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما) و جی جی آبرامز (کمپانی بد ربات) در دست ساخت است، سریال The Nevers (نورز) از جاس ویدون و سریال Demimonde (دمیموند) از جی جی آبرامز که اکنون با نام Contraband نیز شناخته می‌شود، را به اشتراک نگذاشته است. علاوه بر این، هنوز زمان پخش مینی سریال Perry Mason (پری میسون) با بازی متیو ریس، نیز مشخص نشده است. سریال The Nevers قرار است در دوره ویکتوریایی جریان داشته باشد که داستان یک گروه متشکل از زنان را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ویژه‌ای هستند که در یک ماموریت می‌توانند سرنوشت دنیا را تغییر دهند. 

سریال Demimonde نیز در مورد یک خانواده از یک مادر دانشمند است که به‌همراه شوهر و دخترش تشکیل شده که همه آن‌ها در یک تصادفی هولناک ماشین حضور داشتند. پس از این حادثه، مادر خانواده در کما به سر می‌برد و دختر این خانواده از طریق آزمایشگاه مادرش که در زیرزمین خانه آن‌ها قرار دارد، شروع به کار می‌کند و با استفاده از فناوری حمل و نقل بادی به سرزمین دیگری سفر می‌کند که در آن یک جنگ جهانی علیه یک نیروی سرکوبگر و قدرتمند که اعضایش مانند هیولاها هستند، در جریان است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده