نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

بازیگر فیلم Ready Player One به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld پیوست

شبکه HBO از اضافه شدن لنا وایت، بازیگر فیلم Ready Player One به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld خبر داده است.

اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه HBO از تمدید سریال Westworld (وست ورلد) برای فصل سوم خبر داد و مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال نیز آغاز شده استحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل سوم این سریال مورد انتظار تایید و اعلام شده است. طبق گفته منابع نزدیک ورایتی، لنا وایت پس از توافق با شبکه HBO به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش او در این سریال منتشر نشده است. علاوه بر وایت، آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، دیگر بازیگر جدیدی است به جمع بازیگران فصل سوم سریال وست ورلد پیوسته است. علاوه بر پال و وایت، انتظار می‌رود که در فصل سوم سریال Westworld شاهد بازگشت ایوان ریچل وود، جفری رایت و تسا تامپسون نیز باشیم، اما تاکنون فهرست بازیگران اعلام نشده است.

وایت که مدتی است فعالیت بازیگری خود را گسترش داده، بیشتر به عنوان نویسنده شناخته می‌شود که او در سریال Master of None، محصول شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخته و فیلمنامه یک قسمت از آن را با کمک عزیز انصاری نوشته که برای نوشتن آن، جایزه امی دریافت کرده است. علاوه بر این، وایت به عنوان نویسنده در سریال‌های دیگری چون سریال Boomerang (بومرنگ)، سریال The Chi و Bones سریال (استخوان‌ها) نیز حضور داشته است. علاوه بر فعالیت به‌عنوان نویسنده، شاهد نقش آفرینی وایت در فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) نیز بودیم که حال او به دنبال گسترش فعالیت خود به عنوان بازیگر نیز است. با این حال، قابل انتظار است که شاهد حضور بازیگران جدید بیشتری در فصل سوم سریال Westworld باشیم. 

انتظار می‌رود که فصل سوم سریال Westworld در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO به روی آنتن برود. مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که لیزا جوی و جاناتان نولان مانند دو فصل قبل وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده