نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

دو انیمیشن کوتاه از انیمیشن Toy Story 4 برای دیزنی پلاس ساخته می‌شود

پیکسار از ساخت دو انیمیشن کوتاه از انیمیشن Toy Story 4 با محوریت شخصیت فرکی و بو پیپ برای سرویس استریم دیزنی پلاس خبر داد.

اواخر سال گذشته بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تریلر رسمی و کامل انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات قسمت چهارم این انیمیشن سینمایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو انیمیشن کوتاه از قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و اعلام شده است. انیمیشن Forky Asks a Question، اولین انیمیشن کوتاهی است که پیکسار آن را تایید کرده و تمرکز آن روی شخصیت فرکی با صداپیشگی تونی هیل است. همچنین انیمیشن Lamp Life، دیگر انیمیشن کوتاهی است که پیکسار آن را برای دیزنی پلاس معرفی کرده که تمرکز این انیمیشن کوتاه روی شخصیت بو پیپ با صداپیشگی آنی پاتس، خواهد بود. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از این دو انیمیشن کوتاه در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که شاهد ارتباط داستانی انیمیشن Forky Asks a Question و انیمیشن Lamp Life با انیمیشن Toy Story 4 باشیم.

Toy Story 4

شخصیت فرکی که یک چنگال پلاستیکی یک بار مصرف است و توسط بانی به یک اسباب بازی تبدیل شده، به همراه بو پیپ نقش مهمی را در اتفاقات انیمیشن Toy Story 4 نیز دارند و حال هر یک از این دو شخصیت دارای یک انیمیشن کوتاه مستقل نیز شد‌ه‌اند. در حال حاضر ساخت بیش از ۲۵ سریال ارجینال، بیش از ۱۰ فیلم، مستند و دیگر برنامه‌های اختصاصی برای سرویس استریم دیزنی پلاس تایید و معرفی شده‌اند. پیکسار پیش از این رسما ساخت سریال Monsters at Work (هیولاها در محل کار) را برای این سرویس استریم تایید کرده بود که اتفاقات آن پس از انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها) جریان دارد و در آن شاهد بازگشت صداپیشگان اصلی این مجموعه نیز خواهیم بود. انیمیشن Monsters at Work قرار است در سال ۲۰۲۰ از Disney Plus منتشر شود.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده