نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

فروش ۲ میلیون نسخه‌ای Sekiro: Shadows Die Twice در کم‌تر از ۱۰ روز

طبق اعلام اکتیویژن، بازی Sekiro: Shadows Die Twice در ۱۰ روز اول انتشار بیش از ۲ میلیون نسخه فروش داشته است.

یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ تا به اینجا Sekiro: Shadows Die Twice است که توانست نمره‌های خیلی خوبی از سایت‌های معتبر دنیا دریافت کند و البته که رضایت کلی طرفداران بازی‌های فرام‌سافتور را هم جلب کرد. با این حال به‌نظر می‌رسد موفقیت‌های این بازی فقط به این موارد خلاصه نشده‌اند و سکیرو از حیث فروش هم عملکرد خیلی خوبی داشته است. 

به طور دقیق‌تر، اکتیویژن اخیرا اعلام کرده که Sekiro: Shadows Die Twice در ۱۰ روز اول انتشار، توانسته بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته باشد. البته رقم دقیق‌تری در مورد میزان فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice در این بازه اعلام نشده و رقم دو میلیونی یک تخمین توسط فرام سافتور و اکتیویژن است. میشله فونسکا، نایب رییس اکتیویژن، در این مورد گفت:

Sekiro: Shadows Die Twice یک دستاورد خاص و ویژه در بین بازی‌های مختلف اکتیویژن است. ما از اینکه توانستیم با محوریت این بازی با فرام‌سافتور همکاری کنیم بسیار خوشحال هستیم و به عملکرد بازی افتخار می‌کنیم. طرفداران استقبال بسیار خوبی از این بازی روی تمام پلتفرم‌ها از جمله پی‌سی داشته‌اند و ما از عملکرد این بازی و بازخورد‌هایی که از جانب منتقدین و گیمر‌ها داشتیم بسیار هیجان‌زده هستیم و مخصوصا از دیدن لذتی که طرفداران با پشت سر گذاشتن چالش‌های این بازی تجربه می‌کنند، بسیار خوشحال می‌شویم. 

با‌اینکه پس از معرفی اکتیویژن به‌عنوان ناشر این بازی در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته بحث‌های مختلفی پیرامون این اتفاق صورت گرفت، اما در نهایت به‌نظر می‌رسد که همکاری بین این شرکت و فرام‌سافتور منجر به تجربه ارزشمندی شده است که هم از حیث کیفی و هم از حیف فروش عملکرد خوبی داشته است. 

در صورتی که هنوز شانس تجربه سکیرو را نداشته‌اید، می‌توانید با خواندن بررسی بازی Sekiro: Shadows Die Twice در زومجی بیش‌تر با آن آشنا شوید. زومجی در بررسی این بازی نمره ۹ را برای آن در نظر گرفت و خلاصه نقد بازی به‌شرح زیر است:

فرام سافتور با Sekiro: Shadows Die Twice سعی کرده است قشر بیشتری از گیمرها را به‌خود جذب کند، اما این بازی با تمام تغییراتش باز یک محصول خاص به‌حساب می‌آید. درخت مهارت‌ها، گیم‌پلی تکنیکی و گرافیک بصری و هنری از نقاط قوت سکیرو هستند،‌ اما مواردی نظیر طراحی یکنواخت دشمنان و هوش مصنوعی باعث شده است نتوانید یک تجربه‌ی بی‌عیب و نقص و کامل را کسب کنید.

نظرات خود را در مورد فروش این بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده