نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

سریال Killing Eve برای فصل سوم تمدید شد

سریال متفاوت و خوش‌ساخت Killing Eve (کشتن ایو)، برای فصل سوم تمدید شد و شورانری جدید این پروژه را هدایت خواهد کرد.

ساخت فصل سوم سریال متفاوت و خوش‌ساخت Killing Eve (کشتن ایو)، به‌صورت رسمی تأیید و اعلام شد و شورانری جدید این پروژه را هدایت خواهد کرد. سوزان هیتکات در فصل سوم این سریال، جایگزین امرالد فنل خواهد شد. سارا بارنت، رئیس بخش سرگرمی شبکه AMC این اعلانیه را روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی شبکه AMC که در شهر نیویورک برگزار شد، به‌صورت رسمی اعلام کرد.

سارا بانت گفت که سریال Killing Eve باید متفاوت بودن خود را حفظ کند و از این موضوع بسیار خوشحالیم که به سه زنِ نابغه فرصت دادیم تا خود را در این راه ثابت کنند

قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Killing Eve، چند روز پیش روی آنتن شبکه AMC رفت و با استقبال خوبی از سوی منتقدان آثار تلویزیونی همراه شد. فصل اول این سریال در ۸ قسمت حدوداً ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه BBC America رفت و دو قسمت ابتدایی را هری بردبیر، قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم را جان ایست و سه قسمت انتهایی را دیمن توماس کارگردانی کرد. فیبی والر بریج، ویکی جونز، جرج کی و راب ویلیامز، نویسندگان فیلمنامهٔ فصل ابتدایی بودند. این سریال از ۵۸ نقد سایت راتن تومیتوز، امتیاز فوق‌العادهٔ ۹۷ را گرفته است و نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب نیز شده است. فصل دوم این سریال به‌صورت همزمان شبکه از BBC America و شبکه AMC در حال پخش است.

Killing Eve

سارا بانت در رابطه با دستور ساخت فصل سوم سریال Killing Eve چنین گفت:

از اینکه سریال Killing Eve از شبکه AMC پخش می‌شود بسیار خوشحالیم و این سریال را بسیار دوست داریم، همچنین همکاری با ساندرا اُ، جودی کامر و فیونا شو، فوق‌العاده است. فیبی والر بریج و امرالد فنل، دو فصل دو ابتدایی را با موفقیت ساختند و روی آنتن بردند که با استقبال خوبی نیز همراه شدند. همان کاری را که سال گذشته انجام دادیم، تکرار کردیم و این مرتبه سوزان هیتکات وظیفهٔ نگارش فیلمنامه فصل سوم را بر عهده خواهد داشت. سریال Killing Eve باید متفاوت بودن خود را حفظ کند و از این موضوع بسیار خوشحالیم که به سه زنِ نابغه فرصت دادیم تا خود را در این راه ثابت کنند.

هشدار: خواندن ادامهٔ مطلب بخش‌هایی از داستان سریال Killing Eve را فاش می‌سازد!

در این سریال دو شخصیت ویلانل و ایو بار داستان را بر دوش می‌کشیدند؛ ویلانل که آدمکشی بی‌رحم با روحیات و اخلاقیات لوس و بچگانه‌ است و ایو پولاستری که مامورِ سازمان MI5 است. شخصیت ایو پولاستری با نقش‌آفرینی ساندار اُ، علاقه‌ٔ فراوانی به قاتل‌ها و تروریست‌های بین‌المللی و انجام کارهای میدانی به‌جای پشت میز نشستن و محاصره شدن با پرونده‌ها برای زدن رد آن‌ها را دارد، اما درنهایت این شخصیت طوری به تصویر کشیده شده است که کسی استعدادها و هوش و توانایی‌هایش را جدی نمی‌گیرد. ولی به محض اینکه ایو به یک تیم فوق‌سری که تنها برای دستگیری ویلانل می‌پیوندد، آتش جدالِ این دو زن جرقه می‌خورد. این سریال زیر سلطه بودن همیشگی زنان در جامعهٔ مردسالار را به‌نحوی نامحسوس و بدون بزرگنمایی به تصویر کشید و از طرفی صحنه‌های جنایی و تعقیب‌وگریز موش و گربه‌وار دو شخصیت اصلی که هر کدام شخصیتی متفاوت و خاص خود را دارند که نظیر آن‌ها کمتر دیده شده است، دیگر المانی بود که سبب موفقیت سریال Killing Eve شد. فصل اول با مجروح شدن شخصیت ویلانل که با نام اکسانا هم شناخته می‌شود به پایان رسید و این شخصیت توانست از دست شخصیت ایو فرار کند. این اتفاق در حالی رخ داد که طرفداران فکر می‌کردند این دو شخصیت با هم کنار آمده‌اند و به نظر پیچیدگی داستان در فصل دوم همچنان ادامه خواهد داشت.

در فصل اول سریال Killing Eve، بازیگرانی چون ساندرا اُ، جودی کامر، فیونا شو، درن بوید و شین دیلینلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. گفتنی است چند ماه پیش سایت BBC America چند تصویر از فصل دوم سریال Killing Eve را منتشر کرده بود که در آن تصاویر شخصیت ایو بسیار نگران بود و چهره این شخصیت شبیه به زمانی بود که برای اولین مرتبه با شخصیت ویلانل برخورد کرده بود. از طرف دیگر هم شخصیت ویلانل را دیدیم که درست پس از تعقیب‌ و گریز نهایی، توانسته فرار کند و در حال گرفتن تاکسی است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده