نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

برنامه‌ای برای ساخت دنباله فیلم Transformers: The Last Knight وجود ندارد

لورنزو دی بوناونتورا در مصاحبه جدید خود گفت که دنباله فیلم Transformers: The Last Knight در دست ساخت نیست.

ماه گذشته بود که لورنزو دی بوناونتورا، تهیه کننده مجموعه تبدیل شوندگان، در مصاحبه با Cinema تایید کرد که دنباله فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) در دست ساخت است و گفت که فیلمنامه این فیلم به‌همراه فیلم Bumblebee 2 (بامبل بی ۲) در حال توسعه و نوشته شدن است. این در حالی است که پس از موفقیت فیلم Bumblebee (بامبل بی)، شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو اعلام کردند که این فیلم، اولین فیلم از ریبوت مجموعه Transformers است که در حال حاضر مراحل ساخت دنباله فیلم Bumblebee نیز آغاز شده است. این اخبار باعث سردرگمی طرفداران مجموعه فیلم Transformers شد. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Transformers: The Last Knight در دست ساخت نیست. بوناونتورا در مصاحبه جدید خود با اسلش‌فیلم در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این شرکت برنامه‌ای برای ساخت این فیلم دارد یا خیر، او تنها به گفتن کلمه نه اکتفا کرد و به‌نوعی صحبت‌های قبلی خود را رد کرده است.

Bumblebee

بدین ترتیب دنباله فیلم The Last Knight در دست ساخت نیست و احتمالا ریبوت فیلم Transformers در دستور کار هاسبرو و پارامونت خواهد بود که پیش از این نیز ساخت آن تایید شده بود. بااین‌حال، بوناونتورا توضیحی در مورد رد ساخت دنباله این فیلم و همچنین مصاحبه قبلی خود ارائه نکرده است. خرداد سال ۹۶ بود که فیلم Transformers: The Last Knight به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم تنها کمی بیش از ۶۰۵.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد تا کمترین فروش را در بین ۵ فیلم داشته باشد.

همچنین فیلم Bumblebee بیش از ۴۶۵ میلیون دلار شامل بیش از ۱۲۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۳۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته است. بااین‌حال، بازگشت یا عدم بازگشت تراویس نایت، کارگردان قسمت اول در فیلم Bumblebee 2 مشخص نیست و او در حال حاضر برای کارگردانی یک انیمیشن استاپ موشن دیگر به استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا بازگشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده