// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

حالت PvP بازی World of Warcraft Classic در دست ساخت قرار دارد

شرکت بلیزارد از برنامه‌ی خود برای حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) برای بازی World of Warcraft Classic رونمایی کرد.

بازی World of Warcraft Classic به عنوان یک اثر کلاسیک برای آن دسته از طرفدارن سری وارکرفت ساخته شده که از روزهای آغازین همراه این سری بوده‌اند. به این شکل که طرفدارانی که علاقه‌ای به استفاده از بسته‌های الحاقی که در طول ۱۵ سال برای سری Warcraft منتشر شده ندارند، می‌توانند در این بازی جذاب به‌صورت مستقیم وارد شده و از هسته‌ی اصلی و ابتدایی بازی وارکرفت لذت ببرند. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که کمپانی بلیزارد قصد دارد حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) را به این بازی خاطره انگیز اضافه کند.

درست مانند نسخه‌ی پایه‌ی بازی که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، نسخه‌ی کلاسیک آن نیز در ابتدا فاقد حالت PvP خواهد بود. محتوای کلی بازی بر این اساس است که شما می‌توانید به هر بازیکن یا شخصیت غیر قابل بازی (NPC) حمله کنید و آن را از بین ببرید؛ اما هیچ گونه امتیاز یا جریمه‌ای شامل شما نمی‌شود. در فاز دوم قرار است کمپانی Blizzard مواردی مانند Honorable Kills ،Dishonorable Kills و سیستم پاداش بر اساس رتبه را وارد بازی کند. برای به‌دست آوردن این پاداش‌ها، زمانی که صرف آن می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

در فاز سوم، میادین نبرد یا Battlegrounds رونمایی می‌شوند و به واسطه‌ی به‌روزرسانی به بازی اضافه خواهند شد. حالت World PvP نیز در این فاز در بازی وجود خواهد داشت. نقشه‌های Alterac Valley و Warsong Gulch نیز به واسطه‌ی فاز سوم در بازی فعال خواهند شد. در فاز بعدی نیز شاهد باز شدن نقشه‌ی Arathi Basin خواهیم بود و برای فاز پنجم و به‌صورت موقت، شاهد غیرفعال شدن حالت PvP خواهیم بود تا در نهایت، یعنی فاز ششم، منتظر ماموریت‌ها و اهداف جدید برای این حالت باشیم.

اگرچه شاید برای شما نیز کمی گیچ‌کننده به نظر برسد، اما قطعا این محتواهای در نظر گرفته شده، هیجان بازی را برای هر دو گروه بازیکنان حرفه‌ای و قدیمی و همچنین بازیکنان تازه‌کار، بالاتر خواهد برد. بازی World of Warcraft Classic قرار است در تاریخی نامعلوم در تابستانی سال جاری به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر شود و کسانی که نسخه‌ی اصلی آن، یعنی بازی World of Warcraft را داشته باشند، به این اثر نیز دسترسی خواهند داشت.

نظر شما در مورد نسخه‌ی کلاسیک این بازی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده