// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

۱۰ محتوای پربیننده توییچ در ماه مارس ۲۰۱۹

آمار توییچ نشان می‌دهد که بازی League of Legends در صدر پرطرفدارترین بازی‌های ماه میلادی گذشته قرار دارد.

در جدیدترین اخبار بازی و ورزش الکترونیک، بازی League of Legends طبق انتظارات ظاهر شد و صدرنشین پربیننده‌ترین محتوای منتشر شده روی پلتفرم توییچ در ماه میلادی گذشته شد. نکته قابل توجه حضور بازی Grand Theft Auto V در بین صدرنشینان این رده‌بندی است که با توجه اینکه در سال ۲۰۱۳ در اختیار علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است، نشان می‌دهد که هنوز هم از پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب برخوردار است. 

رنکینگی که در عکس زیر مشاهده می‌کنید بر اساس مقدار ساعات دیده شدن بازی‌ها در سایت Twitch تهیه شده است که بازه زمانی ۱ تا ۳۱ مارس (۱۰ اسفند-۱۱ فروردین) را شامل می‌شود. این اطلاعات توسط بخش تجزیه و تحلیل سایت TEO منتشر شده است.

Twitch Top Contect March 2019

بازی Fortnite در سال گذشته صدرنشین سومین ماه میلادی بود، ولی با توجه به حضور رقبای جدید و رقابت شدیدی که در سال جدید شاهد هستیم این بازی با یک پله سقوط در جایگاه دوم قرار گرفته است. این بازی در سال گذشته ۱۰۲.۱ میلیون ساعت بازدید را تجربه کرده است و در سال ۲۰۱۹ تنها ۷۶.۸ میلیون ساعت بازدید را در کارنامه خود ثبت به ثبت رساند. در سمت دیگر دو بازی Grand Theft Auto V و Apex Legends با نشان دادن پتانسیل لازم توانستند بازدید خوبی را ثبت کنند و تماشاچیان بازی‌هایی مانند بازی Fortnite را ربوده‌اند.

Twitch Top Contect March 2018

در سال‌های اخیر بازی League of Legends جزو معدود بازی‌هایی بوده است که توانسته مقدار تماشاچیان خود را در بازه‌های زمانی مختلف سال حفظ کند. به عنوان مثال در حال حاضر گرایش بیشتر بازیکنان و علاقه‌مندان به سبک FPS به سمت بازی‌های سبک بتل رویال است. شاید برخی از طرفداران این سبک بازی بعد از تجربه کردن بازی‌های جدید به بازی اصلی خود باز گردند، ولی در این بین افرادی هم هستند که فقط به دنبال جذابیت روزهای اول انتشار بازی‌ها، آن‌ها را دنبال می‌کنند و بعد از چند روز یا هفته به بازی دیگری روی می‌آورند؛ چیزی که برای بازی Apex Legends اتفاق افتاد. در اوایل کار شاهد استریم شدن بازی توسط بازیکنان مطرح بخش eSports بودیم و مسابقات مختلفی به صورت آنلاین برگزار شد، ولی با گذشت زمان شاهد افت مقدار بینندگان بازی بودیم و این روزها دوباره بازی کارتونی Fortnite جایگاه خود را در بین علاقه‌مندان سبک بتل رویال پیدا کرده است.


منبع esportsobserver
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده