// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

هفتمین جام جهانی بازی Rocket League در نیوجرسی برگزار خواهد شد

فصل جدید رقابت‌های Rocket League Championship Series که به اختصار RLCS نامیده می‌شود با مجموع جوایز یک میلیون دلار برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری هفتمین دوره جام جهانی بازی Rocket League که با نام Rocket League Championship Series یا RLCS شناخته می‌شود، مشخص شد. دوازده تیم برتر جهان در بازی راکت لیگ بایستی از ۳۱ خرداد ماه امسال به مدت سه روز با یکدیگر رقابت کنند. مجموع جوایز این رویداد یک میلیون دلار است که بیش از نیمی از آن بین تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی رویداد تقسیم خواهد شد. مرحله اصلی رویداد قرار است در پرودنشال سنتر، شهر نیوآرک، واقع در ایالت نیوجرسی برگزار شود.

تیم‌هایی که قصد کسب عنوان قهرمانی جهان را دارند با قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر مراحل انتخابی مناطق آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و اروپا، جواز حضور در مرحله اصلی Rocket League Championship Series را کسب خواهند کرد. مجموعا دوازده تیم به مرحله اصلی رویداد راه پیدا می‌کنند که اروپا و آمریکای شمالی هر کدام با داشتن چهار سهمیه بیشترین تعداد تیم را راهی مرحله اصلی خواهند کرد و دو منطقه آمریکای جنوبی و اقیانوسیه هر کدام دو سهمیه خواهند داشت.

FC Barcelona eSports Rocket League

در حال حاضر رقابت‌های مناطق آمریکای شمالی و اروپا از هفته گذشته شروع شده است و تیم‌های حاضر در این دو منطقه بایستی به مدت پنج هفته با یکدیگر رقابت کنند. نکته قابل توجه در مورد تیم‌های حاضر در بخش انتخابی منطقه اروپا، رقابت نمایندگان دو باشگاه مطرح جهان فوتبال یعنی پاری‌سن ژرمن و بارسلونا است که با حضور در بخش ورزش الکترونیک در حال جذب طرفداران جدیدی هستند. لازم به ذکر است که این اولین حضور تیم باشگاه بارسلونا در بخش رقابتی بازی راکت لیگ است. این باشگاه پیش از این در سال ۲۰۱۸ اولین بازیکنان ورزش الکترونیک خود را در بازی Pro Evolution Soccer معرفی کرده بود.

بازیکنان تیم ورزش الکترونیک باشگاه سوئیسی سروت نیز جزو معدود مواردی هستند که با حمایت یک باشگاه فوتبال در حال فعالیت در بخش حرفه‌ای رقابت‌های بازی Rocket League هستند و در حال حاضر با توجه به نمایش ضعیفی که در فصل جاری داشته‌اند، شانس حضور در مراحل انتخابی رویداد RLCS را از دست داده‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده