// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تیم‌های راه‌یافته به هفتمین رویداد فصل جاری بازی Dota 2 مشخص شدند

تیم‌های مرحله اصلی رویداد OGA Dota Pit Minor مشخص شدند.

لیست تیم‌های نهایی راه‌یافته به مرحله اصلی رویداد OGA Dota Pit Minor بازی Dota 2 منتشر شد. این رویداد قرار است از دوم اردیبهشت به مدت هفت روز میزبان هشت تیم راه‌یافته به مرحله اصلی باشد. رقابت‌های این سری از مسابقات قرار است با مجموع جوایز ۳۰۰ هزار دلار، در دو مرحله گروهی و حذفی در شهر اسپلیت، کرواسی پیگیری شود و در نهایت ۵۰۰ امتیاز DPC بین تیم‌های حاضر در مرحله اصلی تقسیم شود.

رویداد OGA Dota Pit می‌تواند موقعیت خوبی برای تیم‌هایی مانند Allianc eEHOME و Gambit Esports باشد تا بخشی از امتیاز مورد نیاز خود برای راه یافتن به مرحله اصلی رویداد The International 2019 را کسب کنند. نکته مهم‌تر اینکه قهرمان این رویداد در کنار جایزه نقدی و امتیاز DPC که دریافت خواهد کرد، به عنوان شانزدهمین تیم رویداد MDL Disneyland Paris Major که یکی از دو رویداد Major باقی مانده فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی دوتا 2 است، راهی مرحله اصلی مسابقات می‌شود. پس با توجه به اهمیت بالای این رویداد، می‌توان انتظار داشت که تیم‌های حاضر در این مرحله از مسابقات تمام توان خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار گیرند.

تیم‌های مرحله اصلی رویداد OGA Dota Pit

Alliance Ninjas in Pyjamas Gambit Esports BOOM ID
EHOME Forward Gaming Pacific eSports Royal Never Give Up

رویداد OGA Dota Pit Minor هفتمین ایستگاه تیم‌های حاضر در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2 است. با اینکه مقدار امتیاز DPC که در این رویداد به تیم‌ها تعلق می‌گیرد کم است، ولی با این حال روزنه امیدی است برای تیم‌های ضعیف‌تر فصل جاری تا خود را به جمع تیم‌های مرحله اصلی رویداد The International اضافه کنند. در فصل جدید مسابقات TI قرار است دوازده تیمی که بیشترین مقدار امتیاز Dota Pro Circuit را جمع کرده‌اند به صورت مستقیم راهی مرحله حضور رویداد شوند و ۶ تیم دیگر از بخش انتخابی مناطق ۶ گانه مسابقات راهی این رویداد خواهند شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده