نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازیگر فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows به جمع بازیگران فیلم Morbius اضافه شد

کمپانی سونی پیکچرز از اضافه شدن جرد هریس، بازیگر فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows به جمع بازیگران فیلم Morbius خبر داده است.

پس از موفقیت فیلم Venom (ونوم)، حال کمپانی سونی پیکچرز به دنبال گسترش دنیای مرد عنکبوتی خود است که صد البته این شخصیت در آن نقشی ندارد و تنها شاهد حضور شخصیت‌های دنیای آن هستیم. فیلم Morbius (موربیوس)، فیلم بعدی این مجموعه خواهد بود که جرد لتو، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، قرار است نقش موربیوس را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جرد هریس، بازیگر فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) و سریال The Terror (ترور)، به جمع بازیگران فیلم Morbius اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است.

علاوه بر هریس، جرد لتو، مت اسمیت و آدریا آرجونا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Morbius تایید و اعلام شده است. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده خواهد داشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است. شخصیت آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود.

فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. همچنین به تازگی فیلمبرداری و تولید فیلم موربیوس نیز آغاز شده که جرد لتو تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم را نیز به اشتراک گذاشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده