// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵

ساخت Diablo Immortal تقریباً به پایان رسیده است

براساس صحبت‌های مدیر مالی اکتیویژن بلیزارد، ساخت Diablo Immortal تقریباً به پایان رسیده و بازی به زودی منتشر خواهد شد.

طرفداران سینه چاک سری Diablo چه از دوست‌داران بازی‌های موبایلی باشند چه از منتقدین نسخه گوشی‌های همراه، همگی در انتظار عرضه Diablo Immortal به سر می‌برند. از قرار معلوم این انتظار رو به پایان است. براساس گزارش یانگ ژایژوان، مدیر ارشد مالی استودیوی نت‌ایز (NetEase)، این بازی هک اند اسلش موبایلی برای انتشار آماده است و به زودی عرضه خواهد شد. بازی در حال حاضر برای انتشار در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است.

این اخبار حین مصاحبه خبری سایت بلومبرگ جهت آنالیز مالی استودیوی چینی نت‌ایز صورت گرفت. با یانگ ژایژوان در مورد تأثیر اقدامات اخیر دولت چین در صنعت بازی روی تأخیر پروژه جدید استودیو صحبت شد.

ژایژوان با رفع ابهام از تغییرات مقرراتی، یک زمان‌بندی خلاصه‌وار از زمان عرضه Diablo Immortal ارائه داد. به گفته مدیر مالی نت‌ایز، بازی تقریباً آماده است و برای انتشار در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. با این حال وی از پرداخت به جزئیات بیشتر و تاریخ دقیق انتشار خودداری کرد و گفت:

برای زمان‌بندی دقیق انتشار، پیشنهاد می‌کنم که پرسش‌ها مستقیماً از اکتیوژن بلیزارد (Activision Blizzard) پرسیده شود.

این خبر می‌تواند تا حدودی برای طرفداران شوکه کننده باشد؛ به این جهت که بازی در نوامبر ۲۰۱۸ معرفی شد؛ بنابراین یا در پروسه ساختش تعجیل صورت گرفته، یا این که میزان زیادی از بازی تا قبل از رونمایی تکمیل شده بود. از طرفی اکتیویژن بلیزارد با تصمیمات غلط بابی کوتیک، مدیرعامل کمپانی و اخراج بسیاری از کارمندانش تأثیرات منفی زیادی روی بازخورد عموم گذاشته است. بنابراین انتظار می‌رود که زمان انتشار تمام پروژه‌های بزرگ (اگر Diablo Immortal را هم یک پروژه بزرگ در نظر بگیریم) این استودیو تحت تأثیر قرار بگیرد.

با رویکرد اخیر بلیزارد به پلتفرم موبایل و وجود برخی مشکلات در شیوه رونمایی Diablo Immortal، شکی نیست که بازی تاکنون نتوانسته نظر مثبت بازیکنان را به خودش جلب کند. اما با وجود گمانه‌هایی که در نسخه موبایلی آثار بزرگ وجود دارد، نمی‌توان وجود یک Diablo را نادیده گرفت.

همانطور که در بالا اشاره شد Diablo Immortal در زمان نامشخصی از ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌‌‌های موبایل عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده