// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو‌های جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled با محوریت شخصیت‌ ها

به واسطه ویدیو‌های جدیدی که از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شده است، می‌توانید با سه کاراکتر حاضر در این بازی آشنا شوید.

پس از عرضه موفق بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه ریمستر بازی Crash Team Racing منتشر شد. در نهایت در جریان مراسم The Game Awards 2018 این شایعات رنگ حقیقت به خود گرفتند و بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین  اخبار بازی، در قالب پست‌هایی در صفحه رسمی مجموعه Crash Bandicoot در شبکه اجتماعی توییتر، ویدیو‌های تازه‌ای از بازی مذکور منتشر شده است.

ویدیو‌های جدید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled روی شخصیت‌های آن تمرکز دارند و آن دسته از بازیکنانی که بازی Crash Team Racing را تجربه نکرده‌اند یا با سری کرش بندیکوت غریبه هستند، می‌توانند به واسطه آن‌ها با کاراکتر‌های بازی آشنا شوند. در قالب این ویدیو‌های حدودا ۲۰ ثانیه‌ای می‌توانید گیم پلی شخصیت‌های کرش بندیکوت (Crash Bandicoot)، کوکو بندیکوت (Coco Bandicoot) و پولار (Polar) را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

بازی Crash Team Racing در سال ۱۹۹۹ به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن منتشر شد. این بازی در بخش‌های گیم پلی و گرافیک مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، اما در بخش جلوه‌های صوتی نتوانست رضایت آن‌ها را جلب کند. همچنین فروش ۱.۹ میلیون نسخه در آمریکا و بیش از ۳۰۰ هزار نسخه در ژاپن نشان از استقبال مخاطبین از بازی مذکور دارد. در سال ۲۰۰۳ دنباله غیر‌مستقیم Crash Team Racing تحت نام بازی Crash Nitro Kart روی پلتفرم‌های پلی استیشن 2، ایکس باکس و گیم‌کیوب عرضه شد.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به عنوان محصول مشترک کمپانی Activision (اکتیویژن) و استودیو Beenox، در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه‌های پلی استیشن، مایکروسافت و نینتندو eShop اقدام به پیش‌خرید این بازی با قیمت ۴۰ دلار کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده