Sekiro: Shadows Die Twice جزو آن دسته از بازی‌هایی است که برای دریافت تمامی تروفی و اچیومنت‌ها، پایان‌های متفاوتی را مشاهده کنید و تمامی باس‌ها را از میان بردارید.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Sekiro: Shadows Die Twice با تمام المان‌های خاصش، یک بازی جدید با مکانیزم‌های مبارزه‌ای مختلف نسبت به‌سایر ساخته‌های فرام سافتور (FromSoftware) به‌حساب می‌آید. بازیکنان با کمک گرفتن از درخت مهارت‌ها و نینجوتسوهای‌شان می‌توانند سامورای‌ها و باس‌های بازی را از بین ببرند و شیوه‌ی بازی کردن مخصوص به‌خودشان را خلق کنند. دراین‌میان وجود عواملی نظیر هوش مصنوعی، تنوع پایین دشمنان اصلی و همچنین اذیت کردن دوربین بازی در بعضی از مبارزات، باعث شده است تا سکیرو نتواند به یک بازی بی‌عیب و نقص تبدیل شود. همانند سایر بازی‌های فرام سافتور در اینجا هم بازیکنان برای کسب تمامی تروفی و اچیومنت‌ها، باید تمامی پایان‌های بازی را مشاهده کنند و آیتم‌های جمع‌آوری را به‌دست بیاورند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۷ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۴۰ الی ۵۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۳۴ عدد و معادل ۱۱۴۰ امتیاز (۱۸ تروفی برنز، ۱۱ تروفی نقره، چهار تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۳۴ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ۱۶ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر، درجه سختی برای بازی در نظر گرفته نشده است
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: دو دور (البته اگر از فایل‌های ذخیره‌ای خود نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید، در غیر این صورت باید چهار بار بازی را تمام کنید)
  • آیا بعد از تمام کردن آزادی عمل خواهید داشت؟ بله پس از تمام کردن بخش داستانی می‌توانید به‌صورت آزادانه در محیط به‌گشت‌وگذار بپردازید. همچنین ازطریق اتاق Sculptor در منطقه Dilaptidated، می‌توانید نیو گیم پلاس بازی را آغاز کنید

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: تمامی باس‌های بازی را از میان بردارید

با مراجعه به اینجا، می‌توانید راهنمای محل  تمامی باس‌ها و مینی باس‌های بازی و همچنین نحوه‌ی کشتن‌شان را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: از تمامی محیط‌های بازی بازدید کنید

بازی Sekiro: Shadows Die Twice دارای چهار پایان مختلف است که یکی از پایان‌ها، به‌عنوان پایان زودهنگام بازی شناخته می‌شود. اگر این پایان را انتخاب کنید، نمی‌توانید از تمامی محیط‌های بازی دیدن کنید. در بخشی از داستان و یکی از باس‌های بازی، دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. برای اینکه بتوانید از تمامی محیط‌های بازی دیدن کنید، گزینه Break the Iron Code, Stay Loyal to Kuro را انتخاب کنید. حال با پیشرفت در داستان به‌صورت خودکار این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد. نام محیط‌های بازی عبارت‌اند از:

  • Ashina Reservoir
  • Ashina Outskirts
  • Hirata Estate
  • Ashina Castle
  • Abandoned Dungeon
  • Senpou Temple, Mt. Kongo
  • Ashina Dephts
  • Sunken Valley
  • Fountainhead Palace (محیطی که امکان از دست دادن آن وجود دارد)

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: تمامی ابزارهای بازوی مصنوعی خود را تا آخرین سطح ارتقا دهید

هر ابزار بازوی مصنوعی شما ازطریق یک سری متریال مشخص و سکه‌هایی که با کشتن دشمنان به‌دست می‌آورید، قابل ارتقا است. همچنین ۱۰ ابزار مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در ادامه می‌توانید محل دقیق آن‌ها را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: تمامی مهارت‌های بازی را کسب کنید

درخت مهارت‌های بازی سکیرو به‌نحوی طراحی شده است که بعضی از آن‌ها را با پیشروی در بازی و تعامل با کاراکترها کسب خواهید کرد، این درحالی است که بعضی از آن‌ها را باید ازطریق فروشنده‌های بازی خریداری کنید تا بتوانید تمامی شاخه‌ها و مهارت‌ها را برای خریدن آزاد کنید. هر مهارت هم ازطریق امتیازهایی خریداری می‌شود که ازطریق نوار XP کسب می‌شوند.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: تمامی ابزارهای بازوی مصنوعی خود را به‌دست بیاورید

توضیحات تروفی و اچیومنت Master of the Prosthetic را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: تمامی تکنیک‌های نینجوتسو بازی را کسب کنید

در جهان بازی سه نینجوتسو کار آمد و مختلف تعبیه شده است که هر کدام از آن‌ها را در بخشی از داستان و کشتن باس‌ها کسب می‌کنید. اولین نینجوتسو Bloodsmoke نام دارد که با شکست دادن گنیچیرو در محیط Ashina Castle، آن را دریافت خواهید کرد. دومین نینجوتسو Puppeteer نام دارد که پس از شکست دادن Folding Screen Monkey، در اختیارتان قرار داده می‌شود. آخرین نینجوتسو روند مخصوص به‌خودش را دارد. برای کسب Bestowal در ابتدا باید باس Guardian Ape را شکست دهید. سپس در داستان پیشروی کنید تا برای دومین بار با سرپنت بزرگ بازی مواجه شوید. پس از پشت سر گذاشتن این سرپنت، به منطقه‌ای می‌رسید که یک بار دیگر باید Guardian Ape را این بار در حالت بدون سر شکست بدهید. پس از شکست دادن‌اش، سومین نیجوتسو بازی را هم کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: نوار سلامت و پاسچر خود را تا آخرین سطح ممکن ارتقا دهید

نوار سلامت و پاسچر رابطه‌ی مستقیمی دارند. به‌عبارتی هرقدر که نوار سلامت شما افزایش پیدا کند، نوار پاسچر شما هم بیشتر و مقاوم‌تر می‌شود. برای افزایش این مورد باید مینی‌باس‌های بازی را از بین ببرید تا آیتمی به اسم Prayer Beeds را دریافت کنید. نکته‌ای که دراین‌میان بسیار مهم است و باعث می‌شود شما این تروفی و اچیومنت را از دست بدهید، این است که عوامل داستانی باعث می‌شوند دسترسی به‌بعضی از مینی باس‌ها غیرممکن بشود و باس‌های جدیدی به‌بازی اضافه شوند. ازاین‌رو سعی کنید هر مینی‌باس را همان لحظه شکست دهید. برای مشاهده‌ی تمامی باس‌ها و مینی‌باس‌ها هم به‌تروفی و اچیومنت Man Without Equal مراجعه کنید. در مجموع ۴۰ عدد Prayer Beeds برای شما در نظر گرفته شده است که معادل ۱۰ بار ارتقای نوار سلامت است.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: تمامی آیتم‌های Healing Gourd را کسب کنید

در جهان سکیرو ۹ آیتم برای این بخش در نظر گرفته شده است که بازیکنان با پیدا کردن هرکدام، می‌توانند به کاراکتر اِما مراجعه کنند و Healing Gourd را ارتقا دهند. با مشاهده‌ی ویدیو زیر می‌توانید محل دقیق این ۹ آیتم را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: پایان Immortal Severance را مشاهده کنید

برای مشاهده‌ی پایان Immortal Severance تنها کافی است به کورو وفادار بمانید و بازی را تمام کنید. یادتان باشد که در پایان تنها Dragon’s Tears را به کورو بدهید (یادتان باشد که فعالیت‌های مربوط‌به سایر پایان‌ها را انجام ندهید).

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: پایان Purification را مشاهده کنید

تنها کافی است مراحل زیر را پس از انتخاب گزینه وفادار ماندن به کورو انجام بدهید

  • پس از شکست دادن Owl ازطریق پشت بام و دودهای بنفش رنگ، نزدیک محل کاراکتر ایشین شوید و مخفیانه به‌صحبت‌هایش با اِما گوش دهید
  • سپس وارد اتاق کورو شوید و به‌صورت مخفیانه به‌صحبت‌های وی گوش دهید
  • ازطریق بت‌های بازی استراحت کنید و به‌طبقه‌ی بالا بروید و در مورد کورو با اِما صحبت کنید. در قسمتی از صحبت‌ها گزینه‌ی موافقت با اِما را انتخاب کنید
  • مجددا استراحت کنید و یک بار دیگر با اِما صحبت کنید
  • به بت منطقه Old Grave سفر کنید و سپس راه سمت چپ را پیش بگیرید و با کاراکتر اما صحبت کنید
  • به‌محل مجسمه‌ساز (Sculptor) برگردید و از پشت ساختمان صحبت‌های‌شان را گوش دهید
  • اِما را متقاعد کنید و یک زنگوله را دریافت خواهید کرد که می‌توانید ازطریق مجسمه بودا (مجسمه‌ای که ازطریق آن وارد Hirata Estate شدید) از آن استفاده کنید
  • به محلی بروید که لیدی باترفلای در آن قرار داشت
  • حال باید با Owl مبارزه کنید و او را شکست دهید
  • در خط داستانی بازی پیشروی کنید و بازی را به‌سرانجام برسانید

دراین‌میان به این نکته اشاره کنم که اگر کاراکتر ایشین در اتاقش نبود، آن‌قدر با کورو صحبت کنید که دیگر حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: پایان Return را مشاهده کنید

ریترن را می‌توان پایان واقعی بازی سکیرو دانست و مهم‌ترین نکته، این است که تمامی مراحل ویدیو زیر را تا قبل از شکست دادن Divine Dragon، انجام بدهید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: پایان Shura را مشاهده کنید

شورا سریع‌ترین پایان بازی Sekiro: Shadows Die Twice به‌حساب می‌آید. در بخشی از داستان پس از برگشتن به Ashina Castle، متوجه می‌شوید که Owl روی پشت‌بام منتظر شما است. به‌جای وفادار بودن به کورو، این بار گزینه‌ی وفادار ماندن به Owl را انتخاب کنید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: Sword Saint Isshin Ashina را شکست دهید

این باس فایت را در حالتی از دست خواهید داد که پایان شورا را انتخاب کنید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: یکی از شیوه‌های مبارزه‌ای را تا آخرین بخش خریداری کنید

درواقع برای این تروفی و اچیومنت باید آخرین مهارت یکی از شیوه‌های مبارزه‌ای را خریداری کنید و نیازی نیست که تمامی مهارت‌های یک شیوه را بخرید. ازاین‌رو ازطریق درخت‌ مهارت‌ها به‌سراغ شیوه مبارزه‌ای Ashina Arts بروید. سپس مهارت‌هایی را بخرید که آخرین مهارت را در دسترس‌تان قرار می‌دهد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: از آیتم Lapis Lazuli استفاده کنید تا یکی از ابزارهای دست مصنوعی‌تان را تا آخرین حد ممکن ارتقا دهید

Lapis Lazuli یکی از اصلی‌ترین آیتم‌هایی است که برای ارتقای ابزارهای دست مصنوعی‌تان به‌ آن احتیاج پیدا می‌کنید. برای دریافت سری این تروفی و اچیومنت به‌تمامی ابزارها نیاز دارید، زیرا رسیدن به‌سطح بعدی یک ابزار، در گروی ارتقای سایر ابزارها است. ازاین‌رو پس از پیدا کردن تمامی ابزارها، از اینجا می‌توانید محل دقیق آیتم ذکر شده را مشاهده کنید که ۶ عدد از آن در جهان سکیرو قرار داده شده است.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: شمشیر کوسابیمارو را از کورو دریافت کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: بازوی مصنوعی شینوبی را دریافت کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: فروشنده Memorial Mob را پیدا کنید

با مشاهده‌ی ویدیو زیر، می‌توانید فروشنده Memorial Mob را پیدا کنید که محل آن در اوایل بازی قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: برای اولین‌بار ازطریق ویژگی ریزورکشن به‌زندگی باز گردید

ریزورکشن ویژگی است که بازیکنان ازطریق آن می‌توانند خود را زنده کنند. زمانی‌که برای اولین‌بار از این ویژگی استفاده کنید، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: گیوبو ماساتاکا اونیوا را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: لیدی باترفلای را کشست دهید

برای شکست دادن لیدی باترفلای ابتدا باید کاراکتر اینوسکه و مادرش را ملاقات کرده باشید (درست قبل از رسیدن به غول زنجیر شده، این دو شخص را پیدا خواهید کرد). مادر اینوسکه به‌شما یک زنگوله می‌دهد که می‌توانید درکنار مجسمه بودا واقع در هاب بازی برای ورود به Hirata Estate استفاده کنید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: گنیچیرو آشینا را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: گاردین ایپ را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: از مورتال بلید استفاده کنید تا گاردین ایپ نامیرا را شکست دهید

پس از اینکه گاردین ایپ را شکست دادید، در جریان پیشروی در خط داستانی باید از منطقی Ashina Depth عبور کنید. پس از اینکه محیط سمی این بخش را پشت سر گذاشتید، یک بار دیگر با گاردین ایپ، این بار در حالت بدون سر مواجه می‌شوید که باید او را شکست دهید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: فولدینگ اسکرین مانکیز را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: Owl – شیونبی بزرگ را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. اگر پایان شورا را انتخاب کنید، این تروفی و اچیومنت را از دست خواهید داد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: Owl – شینوبی بزرگ را در Hirata Estate شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. اگر پایان شورا را انتخاب کنید، این تروفی و اچیومنت را از دست خواهید داد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: Corrupted Monk را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. اگر پایان شورا را انتخاب کنید، این تروفی و اچیومنت را از دست خواهید داد. این باس فایت با باس فایت منطقه Ashina Depths متفاوت است. با Corrupted Monk اصلی در منطقه‌ی Fountainhead Palace مبارزه خواهید کرد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: دیواین دراگون را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. اگر پایان شورا را انتخاب کنید، این تروفی و اچیومنت را از دست خواهید داد.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: ایشین آشینا را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. در اینجا حتما باید پایان شورا را انتخاب کرده باشید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: Demon of Hatred را شکست دهید

Demon of Hatred یکی از باس‌های فرعی بازی Sekiro: Shadows Die Twice به‌حساب می‌آید و می‌توانید او را در فاز آخر داستان و پس از شکست دادن دیواین دراگون، از بین ببرید. یادتان باشد که پایان شورا باعث از دست رفتن این تروفی و اچیومنت می‌شود. به‌طور دقیق‌تر، Demon of Hatred دقیقا در محلی قرار دارد که گیوبو ماساتاکا اونیوا را شکست دادید.

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: سرپنت بزرگ را شکست دهید

سرپنت بزرگ هم یکی دیگر از باس‌های فرعی بازی است که راه رسیدن به آن ازطریق یکی از نینجوتسوهای بازی است. در ویدیو زیر می‌توانید نحوه رسیدن به محیط سرپنت بزرگ و کشتن او را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی سکیرو

توضیح: Great Colored Carp را شکست دهید

برای نحوه‌ی کشتن Great Colored Carp ویدیو زیر را مشاهده کنید. برای کشتن این ماهی بزرگ باید کارهای مختلفی را انجام بدهید. همچنین پایان شورا مانع از کسب این تروفی و اچیومنت می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده