// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تئوری طرفداران با توجه به نکات مخفی تریلر Borderlands 3 به عرضه بازی در سال جاری اشاره می کند

بازی Borderlands 3 که این‌روزها تمام توجهات را به خودش جلب کرده است، بر پایه‌ی نتایج موشکافی تریلر رسمی‌اش توسط طرفداران، در ماه اکتبر سال 2019 میلادی عرضه می‌شود.

در سوم آوریل و با معرفی جامع Borderlands 3، احتمالا می‌توان تاریخ رسمی عرضه‌ی بازی را شناخت

همان‌گونه که در سال‌های اخیر بارها و بارها دیده‌ایم، گاهی اخبار اصلی دنیای ویدیوگیم را نمی‌توانید در جایی بهتر از Reddit پیدا کنید. جایی که طرفداران به دور از غوغاهای خبری برخی رسانه‌ها، داغ‌ترین و حقیقی‌ترین اطلاعات از بازی‌های محبوب‌شان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و مکانی که نود درصد تئوری‌های جذاب دنیای اینترنت، از دل آن بیرون کشیده می‌شوند. به‌تازگی و بعد از پخش تریلر معرکه‌ی بازی مورد انتظار Borderlands 3 و همزمان با تلاش ناصحیح برخی رسانه‌های محدود برای اثبات وجود نکات منفی در ثانیه به ثانیه‌ی آن، طرفداران موفق شده‌اند که با توجهِ زیاد به نکات پنهان‌شده درون تریلر بازی، تاریخ انتشار آن را حدس بزنند. این موضوع از آن جهت اهمیت بسیار زیادی دارد که استودیو Gearbox بازی جدیدش را بدون اعلام هیچ تاریخ انتشار مشخص یا حتی رونمایی از سال عرضه‌ی آن معرفی کرد و همین هم باعث شد که خیلی‌ها به عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شک داشته باشند. اما مطابق نظر طرفداران، Borderlands 3 در دهمین ماهِ همین سال میلادی جاری به دست ما خواهد رسید و تا زمان اعلام نهایی جزئیات رسمی مرتبط با بازی در سوم آوریل (چهارشنبه، ۱۴ فروردین سال ۱۳۹۸ شمسی)، احتمالا این تئوری معتبرترین چیزی است که می‌توانیم به آن باور داشته باشیم!

پخش تریلر چهار دقیقه‌ای و جذاب Borderlands 3 توسط Gearbox Software یا به عبارت دقیق‌تر ناشرش یعنی شرکت 2K، به‌معنی خاطره‌بازی طرفداران با چهره‌ها و مکان‌هایی آشنا و رویارویی آن‌ها با شخصیت‌ها و مناطقی تماما جدید بود. اما براساس تئوری کاربری با نام Zottelpanda در Reddit، این تریلر هیجان‌انگیز برای طرفداران یک نکته‌ی پنهان‌شده به‌خصوص هم داشت. اگر تریلر را در زمان‌های ۰۱:۴۰ و ۰۱:۵۲ نگه دارید و با دقت دنبال اعدادی با فونتی یکسان و سفیدرنگ که در تصویر اختصاصی زیر مشخص شده‌اند بگردید، می‌تواندید به‌سادگی اعداد ۰۱ و ۱۰ را بیابید.

Borderlands 3

پس مطابق این اعداد، طرفداران بازی Borderlands حدس زده‌اند که این اثر در اولین روز از دهمین ماه سال 2019 یعنی اکتبر از راه می‌رسد. اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید اولین قسمت از سری محبوب Borderlands نیز در تاریخ یکم اکتبر سال ۲۰۰۹ میلادی از راه رسید و اگر تاریخ حدس‌زده‌شده مطابق تئوری برای عرضه‌ی Borderlands 3 درست باشد، این محصول در سالگرد ده‌سالگی مجموعه منتشر می‌شود. تازه نباید فراموش کرد که نخستین روز از ماه اکتبر سال جاری، سه‌شنبه است و همه می‌دانند که سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها، جذاب‌ترین روزهای هفته برای ناشران بازی‌های ویدیویی AAA هستند. نتیجتا مطابق تمام شواهد، می‌توان به قدم گذاشتن در جهان Borderlands 3 و جنگیدن با آنتاگونیست‌های خوش‌جلوه‌اش تا کمتر از هشت ماه دیگر امیدوار بود. خبری فوق‌العاده برای شخص من و تمام آن‌هایی که مدت‌ها انتظار در دست گرفتن کنترلر و غرق شدن دوباره درون شوتر اول‌شخص دوست‌داشتنی Gearbox را کشیده‌اند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردم، مطابق اعلام رسمی 2K و شرکت مادر این ناشر یعنی شرکت Take-Two، در سوم آوریل همگان به‌صورت کامل و جامع Borderlands 3 را خواهند شناخت. پس شاید در آن زمان، بتوان بالاخره نسبت به عرضه‌ی بازی در این تاریخ یا هر تاریخ دیگری اطمینان یافت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده