نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

اطلاعات جدیدی از وضعیت مبهم فیلم The New Mutants منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلمبرداری دوباره و نحوه انتشار فیلم The New Mutants منتشر شده که وضعیت آن همچنان مبهم است.

مهر سال گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) را منتشر کرد که این تریلر با واکنش مثبت مخاطبان مواجه شد، اما در ادامه فاکس دو بار اکران این فیلم را برای یک فیلمبرداری دوباره گسترده عقب انداخت و در حال حاضر این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۹ اکران شود. با این حال، وضعیت قسمت فرعی فیلم X-Men (ایکس من) همچنان مبهم است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم The New Mutants به اشتراک گذاشته شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید دوباره این فیلم قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۸ انجام شود، اما این اتفاق رخ نداده و همچنین هنوز فیلمبرداری دوباره این فیلم نیز آغاز نشده است و مشخص نیست که در چه زمانی قرار است انجام شود. 

تصمیم فیلمبرداری دوباره فیلم The New Mutants در واقع طبق نظر فاکس قرن بیستم براساس واکنش مثبت طرفداران به فضای ترسناک فیلم در اولین تریلر آن گرفته شده که ظاهرا خود فیلم اثر چندان ترسناکی نبوده و حال فاکس به دنبال نزدیک‌تر کردن فیلم به وعده‌های داده شده، بوده است. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر گفته‌اند با اینکه زمان زیادی از این تصمیم می‌گذرد، اما جاش بون همچنان به عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه در پروژه حضور خواهد داشت و روی مراحل فیلمبرداری دوباره فیلم نیز نظارت کامل دارد. همچنین هنوز تصمیمی مبنی بر نحوه انتشار این فیلم گرفته نشده و مشخص نیست که فیلم The New Mutants در نهایت قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود یا اینکه شاهد عقب افتادن دوباره آن خواهیم بود.

با این حال، خرید فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی باعث شده تا صحبت‌هایی مبنی بر احتمال انتشار فیلم The New Mutants از سرویس استریم جدید دیزنی پلاس یا شبکه هولو (Hulu) مطرح شود. گفته می‌شود که دیزنی پلاس با مشکل محتوا در شروع کار مواجه است،‌ اما شانس Hulu با توجه به گسترش همکاری با مارول بیشتر عنوان شده است. علاوه بر سریال Runaways (فراری‌ها)، به‌تازگی مارول و هولو از قرارداد همکاری برای ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه جدید خبر داده‌اند و همچنین این شبکه از علاقه خود به احیای سریال‌های مارولی نتفلیکس خبر داده است. با این حال، هنوز تصمیم قطعی مبنی بر اکران یا انتشار فیلم The New Mutants از طریق سرویس استریم گرفته نشده و انتظار می‌رود این تصمیم پس از انجام مراحل فیلمبرداری دوباره این فیلم گرفته شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده