نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

مذاکره بازیگر سریال Fargo و Stranger Things برای حضور در فیلم Ghostbusters 3

کمپانی سونی پیکچرز در حال مذاکره با کری کن و فین ولفهارد برای حضور در فیلم Ghostbusters 3 است.

دی ماه امسال بود که کمپانی سونی پیکچرز ساخت قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم یک بازسازی نخواهد بود و اتفاقات آن در دنیای اصلی این مجموعه محبوب علمی تخیلی و کمدی جریان خواهد داشت. همچنین مدت کوتاهی بعد اولین تیزر و تصویر این فیلم نیز منتشر شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که اولین بازیگران فیلم Ghostbusters 3 (شکارچیان روح ۳) مشخص شده‌اند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، فین ولفهارد، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و فیلم It (آن)، به‌همراه کری کن، بازیگر فصل سوم سریال Fargo (فارگو) و سریال The Leftovers (بازماندگان)، در حال انجام مذاکره با سونی پیکچرز برای حضور در این فیلم هستند. ولفهارد قرار است نقش شخصیت نوجوان قسمت جدید فیلم Ghostbusters را بازی کند و کن نیز نقش مادر او را بازی خواهد کرد.

Stranger Things 2

با این حال، هنوز نحوه ارتباط داشتن این مادر و پسر با مجموعه اصلی فیلم Ghostbusters مشخص نیست و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. ولفهارد قرار است بار دیگر نقش مایک را در فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند. او همچنین قرار است حضور کوتاهی را در فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) نیز داشته باشد. جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم‌هایی چون Monster House (خانه هیولا)، فیلم City of Ember (شهر اخگر) و فیلم Poltergeist (پولترگایست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

قسمت جدید فیلم Ghostbusters قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید فیلم Ghostbusters 3 از تابستان امسال آغاز شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده