// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰

حالت نیو گیم پلاس به بازی Metro Exodus اضافه شد

در جریان آپدیت رنجر بازی Metro Exodus، حالت نیو گیم پلاس به‌بازی اضافه شد و باگ‌های بازی هم از بین رفته‌اند.

تقریبا یک ماه پیش بازی Metro Exodus عرضه شد و به‌نظر می‌رسد توانسته به‌یکی از نسخه‌های خوب این مجموعه تبدیل شود. بااین‌حال به‌تازگی آپدیت جدید بازی Metro Exodus در دسترس قرار گرفته است و در جریان این بازی ویژگی‌های جدیدی به مترو اکسودس اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مهم‌ترین ویژگی آپدیت بازی مترو اکسودس اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس به‌بازی است. بازیکنان پس از تمام کردن داستان می‌توانند یک بار دیگر بازی را با درجه سختی بالاتر در حالت نیو گیم پلاس تجربه کنند. ازاین‌رو می‌توانید سلاح‌ها، Attachmentها و موارد دیگری را همراه داشته باشید تا شاهد تعادل میان سخت شدن بازی و امکانات کاراکتر اصلی باشیم. از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی رنجر هم می‌توان به‌حالت جدید Developer Commentary اشاره کرد.

درجریان این حالت بازیکنان در طول تجربه‌شان و گشت‌وگذار در جهان بازی می‌توانند نوارهای مختلفی را پیدا کنند که استودیو 4A Games، سازنده بازی Metro Exodus، در این نوارها در مورد ساخت بازی توضیحاتی را ارائه کرده است. همچنین بازیکنان با ورود به‌بخش تنظیمات بازی، بخش جدید Controller Preset را مشاهده خواهند کرد که ازطریق آن می‌توانید حساسیت کنترلر خود را تغییر دهید. درانتها شرکت دیپ سیلور (Deep Silver)، ناشر بازی مترو اکسودس، اعلام کرده است که به‌روزرسانی رنجر باگ‌های بازی را هم از بین برده است. همچنین کاربران ایکس‌ باکس وان می‌توانند از ماوس و کیبور استفاده کنند.

این درحالی است که کاربران پلی‌ استیشن 4 می‌توانند از پشتیبانی Controller Light برای بازی استفاده کنند. برای کاربران کامپیوتر هم پشتیبانی از ویژگی‌های RTX و DLSS در نظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده