// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled دارای محتویات انحصاری پلی استیشن 4 خواهد بود

شرکت سونی تریلر جدیدی از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر کرد که محتویات انحصاری پلی‌استیشن 4 را به‌ نمایش می‌گذارد.

بامداد امروز اولین قسمت از برنامه State Of Play ازطریق سرویس‌های استریم پخش شد. در این برنامه کوتاه نه‌تنها بازی‌های واقعیت مجازی نمایش داده شدند، بلکه تریلر داستانی جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد. اما درکنار این موارد علاقه‌مندان سری Crash Bandicoot توانستند تریلر جدیدی از بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled را تماشا کنند.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در قالب تازه‌ترین تریلر بازی مذکور می‌توانید بخش‌هایی از گیم پلی و پیشرفت‌های آن نسبت به نسخه اصلی را مشاهده کنید. بااین‌حال یکی از موارد مهمی که به واسطه این تریلر معرفی شدند، محتویات انحصاری پلتفرم پلی‌ استیشن 4 هستند. بر این اساس کاربران کنسول PS4 قادر خواهند بود از پوشش‌ها، ماشین‌ها و پیست خاصی که با نام Retro شناخته می‌شوند، بهره ببرند. اسکین‌های نسخه قدیمی به به اصطلاح Retro که برای شخصیت‌های کرش، کوکو و کورتکس در نظر گرفته شده‌اند، از طراحی وکسل بهره می‌برند که از این لحاظ یاد‌آور نسخه اصلی بازی Crash Team Racing بوده و با طراحی خز‌دار بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled تفاوت دارند. علاوه‌بر این بازی مذکور دارای محتویاتی از بازی Crash Nitro Kart، محصول سال ۲۰۰۳ استودیو Vicarious Visions خواهد بود. تریلر جدیدی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled که در برنامه State of Play به نمایش در آمد، در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

بازی Crash Team Racing که یکی از تولیدات استودیو Naughty Dog (ناتی داگ) محسوب می‌شود، در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت سونی روی کنسول پلی‌استیشن منتشر شد. شرکت Activision (اکتیویژن) وظیفه انتشار نسخه باز‌سازی این بازی را که بر‌خلاف بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy توسط استودیو Beenox ساخته شده است، بر عهده دارد. سازندگان بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled درکنار پیشرفت‌های گرافیک و اضافه کردن موارد متعددی به شخصیت‌ها و پیست‌ها توانسته‌اند حس و حال بازی اصلی را حفظ کنند.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این بازی به واسطه مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه‌های نینتندو eShop، پلی‌استیشن و مایکروسافت وجود دارد. علاوه‌بر نسخه استاندارد که با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد، می‌توانید نسخه Nitros Oxide با ویژگی‌هایی همچون دسترسی به شخصیت نیتروز اکساید از ابتدای بازی و پوشش‌هایی برای کرش، کوکو و کورتکس را با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده