// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴

فروش یک میلیونی Dead Cells؛ پی‌ سی پرفروش ‌ترین نسخه بازی

استودیو Motion Twins اعلام کرده است که بازی Dead Cells از زمان انتشارش تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروخته است و پی سی و سوییچ پر فروش‌ترین نسخه‌های آن هستند.

پس از انتشار نسخه‌ی Early Access خود در سال ۲۰۱۷ میلادی، بازی Dead  Cells که در سبک دوبعدی و Rouge-like طراحی شده است توانسته موفقیت زیادی را برای استودیوی سازنده‌ی آن یعنی موشن تویین (Motion Twin) رقم بزند.

بنابر گفته‌ی سایت USgamer طراح بازی استودیو موشن تویین، Sebastien Benard، اطلاعاتی را در مورد بازی Dead Cells طی رویداد GDC به اشتراک گذاشت. وی اعلام کرد که این بازی تا به الان بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است و ۶۰ درصد از سهم فروش از پلتفرم پی سی بوده است. همچنین پس از پی سی کنسول سوییچ نسبت به دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز فروش بیشتری داشته است.

سباستین برنارد همچنین راجع به اینکه چگونه این پروژه آخرین فرصت این استودیو بوده است صحبت کرد. این استودیو در حال کار روی پروژه‌های دیگری از جمله بازی‌های free-to-play بود اما خوشبختانه موفقیت بازی Dead Cells توانست زحمت‌های این استودیو را جبران کند و باعث مطرح شدن آن شود.

جدیدترین بسته الحاقی بازی Dead Cells با نام Rise of the Giant در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) برای نسخه کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده