نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اپل سرویس استریم Apple TV+ را معرفی کرد

اپل در جریان همایش جدید خود از سرویس استریم Apple TV+ رسما رونمایی و اولین اطلاعات آن را منتشر کرد.

مدت زیادی است که می‌دانیم کمپانی اپل به دنبال ایجاد یک سرویس استریم جدید است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از سرویس استریم اپل رسما رونمایی شده است. در جریان همایش اپل که شب گذشته برگزار شد، این کمپانی از سرویس استریم جدید Apple TV+ رسما رونمایی کرد که رقیب جدیدی برای سرویس استریم نت‌ فلیکس (Netflix) است. سرویس استریم Apple TV plus در واقع نسخه پرمیوم و ویژه سرویس Apple TV است که در آن شاهد تمامی برنامه‌های انحصاری اپل، سرویس‌های استریم ترد پارتی مثل Prime Video و PlayStation Vue هستیم. تاکنون اپل ساخت چند سریال از جمله ریبوت سریال Amazing Stories (داستان‌های شگفت‌انگیز) به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ، سریال Dickinson (دیکینسون) با بازی هیلی استاینفلد، سریال See (دیدن) از فرانسیس لارنس و استیون نایت با بازی جیسون موموآ، سریال Defending Jacob با بازی کریس ایوانز و سریال The Morning Show با بازی جنیفر آنیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل، را تایید و اعلام کرده است . همچنین اپرا وینفری قراردادی چند جانبه با اپل برای ساخت چندین برنامه تلویزیونی امضا کرده است. علاوه بر این، اپل یک ویدیو برای معرفی سرویس استریم Apple TV+ با حضور چهره‌های سرشناسی مثل استیون اسپیلبرگ و جی جی آبرامز و یک ویدیو برای معرفی اولین برنامه‌های این سرویس استریم منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی سرویس استریم Apple TV+ را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سرویس استریم Apple TV+ در پاییز امسال و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در دسترس مردم قرار خواهد گرفت. این سرویس استریم بدون تبلیغات بازرگانی خواهد بود و تمامی محتواهای آن قابل دانلود و قابل تماشا به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است. با این حال، جزئیات بیشتری مثل تاریخ رسمی آغاز به کار و قیمت ماهیانه Apple TV+ اعلام نشده است. علاوه بر این، سرویس جدید Apple TV Channels نیز تایید شده است که این سرویس استریم دارای محتواهایی مثل آمازون پرایم، CBS All Access و هولو (Hulu) تنها در یک اپلیکیشن است که شما تنها با خرید اشتراک آن می‌توانید به تماشای برنامه‌های این سرویس‌های مختلف بپردازید. علاوه بر این، شما می‌توانید محتوای انحصاری و اورجینال اپل به‌همراه فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را از طریق آن نیز تماشا کنید. با این حال، سریال‌ها و فیلم‌های شبکه نتفلیکس بخشی از Apple TV نیستند.

Apple TV Channels

سرویس استریم Apple TV+ و Apple TV Channels از طریق مک، اسمارت تی وی، آمازون فایر تی‌وی، دستگاه Apple TV، آیفون‌ها، آیپدها و سرویس‌های مختلف دیگر در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین Apple TV Channels از ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۸) در تمامی پلتفرم‌های گفته شده، در دسترس کاربران خواهد بود. اپل همچنین سرویس‌های بازی پیوسته و پلتفرم گیمینگ خود با نام اپل آرکید (Apple Arcade) را نیز تایید و معرفی کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده