نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فروش داخلی فیلم Captain Marvel از مرز ۳۰۰ میلیون دلار و فروش جهانی از ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرد

طبق آمار جدید، فروش داخلی فیلم Captain Marvel از مرز ۳۰۰ میلیون دلار و فروش جهانی این فیلم از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

سرانجام از ماه گذشته اکران جهانی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) آغاز شد که علاوه بر دریافت نقدهای مثبت، این فیلم با استقبال بسیار گسترده نیز در گیشه مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول به فروش موفق خود ادامه داده است. فیلم کاپیتان مارول در سومین هفته اکران خود کمی بیش از ۳۵ میلیون دیگر در گیشه داخلی فروش کرد تا مجموع فروش این فیلم از مرز ۳۰۰ میلیون دلار رسما عبور کند. علاوه بر این، فروش جهانی این فیلم نیز از مرز ۹۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرد تا این فیلم رسما به دهمین فیلم پر فروش تاریخ دنیای سینمایی مارول در آمریکای شمالی و هفتمین فیلم پر فروش این مجموعه در سراسر جهان تبدیل شود. تا به امروز فیلم Captain Marvel حدود ۳۲۱.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۹۱۰.۳ میلیون دلار در سراسر جهان (شامل فروش ۵۸۸.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان) فروش کرده است. با این حال، پس از دو هفته، فیلم کاپیتان مارول صدرنشینی گیشه را از دست داد.

Captain Marvel

بدین ترتیب فیلم Iron Man (آیرون من) با فروش ۳۱۸ میلیون دلار که تا به امروز در بین ۱۰ فیلم پر فروش تاریخ دنیای سینمایی مارول قرار داشت، به رتبه یازدهم نزول کرد. فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) با فروش ۳۳۳.۲ میلیون دلار و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) با فروش ۳۳۴.۲ میلیون دلار، هدف‌های بعدی فیلم Captain Marvel خواهند بود که انتظار می‌رود در طی روزهای آینده از این دو فیلم نیز از نظر فروش عبور کند. قابل انتظار است که طی اواخر این هفته یا هفته آینده شاهد عبور فروش جهانی فیلم Captain Marvel از مرز یک میلیارد دلار نیز باشیم تا این فیلم به هفتمین فیلم یک میلیاردی دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده